Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες

Εγγυήσεις

Οι οικοδεσπότες δεν επιτρέπεται να χρεώνουν εγγύηση στους επισκέπτες μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων ή εκτός της πλατφόρμας της Airbnb. Αντ' αυτού, ενημερώνουμε τους επισκέπτες κατά τη στιγμή της κράτησης ότι ο τρόπος πληρωμής τους ενδέχεται να χρεωθεί αν προκαλέσουν ζημιά κατά τη διάρκεια μιας διαμονής.

Εξαίρεση: Οι οικοδεσπότες που διαχειρίζονται τις καταχωρήσεις τους με σύστημα κρατήσεων συνδεδεμένο με API μπορούν να ορίσουν εγγύηση, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προμήθειας εκτός σύνδεσης. Αν ένας οικοδεσπότης το κάνει αυτό, οι απαιτήσεις της εγγύησης θα ανακοινώνονται με σαφήνεια κατά τη διαδικασία κράτησης.

Αποζημίωση για ζημιές χωρίς εγγύηση

Αν ένας επισκέπτης, ένας καλεσμένος του ή ένα κατοικίδιο προκαλέσει ζημιά κατά τη διάρκεια μιας διαμονής, ο οικοδεσπότης μπορεί να ζητήσει αποζημίωση από τον επισκέπτη μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Αν η Airbnb μεσολαβήσει και αποφασίσει ότι ο επισκέπτης ευθύνεται, μπορεί να χρεωθεί ο τρόπος πληρωμής του επισκέπτη.

Αν είστε επισκέπτης, μάθετε περισσότερα εδώ για τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε αν προκληθεί ζημιά. Αν είστε οικοδεσπότης, μάθετε περισσότερα εδώ σχετικά με το πώς να ζητήσετε αποζημίωση για ζημιές, χαμένα αντικείμενα και μη αναμενόμενο καθαρισμό.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή