Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Πώς να ακυρώσετε την κράτηση κατά τη διαμονή σας

    Υπάρχει κάτι που δεν ήταν όπως το περιμένατε κατά τη διάρκεια της διαμονής σας; Το πρώτο βήμα είναι να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη για να το διορθώσει. Αν δεν μπορεί να το διορθώσει, μπορεί να σας προσφέρει μερική επιστροφή χρημάτων.

    Αποζημίωση

    Όταν ο οικοδεσπότης ακυρώνει την κράτησή σας, λαμβάνετε πάντα πλήρη επιστροφή χρημάτων, στην οποία περιλαμβάνονται όλες οι προμήθειες και οι φόροι. Μπορείτε να στείλετε και να λάβετε χρήματα μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

    Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;

    Αν ο οικοδεσπότης δεν μπορεί να σας βοηθήσει, μπορεί να πληροίτε τις προϋποθέσεις για πλήρη επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη, εφόσον επικοινωνήσετε με την Airbnb μέσα σε 24 ώρες από τη στιγμή που ανακαλύψατε το πρόβλημα. Μάθετε αν καλύπτεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;

    Σχετικό περιεχόμενο