Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Πώς να διορθώσετε προβλήματα κατά την επαλήθευση καταχώρησης
Πώς να διορθώσετε προβλήματα κατά την επαλήθευση καταχώρησης
Αντιμετωπίζετε πρόβλημα κατά την επαλήθευση της καταχώρησής σας; Διαβάστε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιλύσετε συνηθισμένα προβλήματα.
Ελέγξτε τα μηνύματά σας: Ενδέχεται να σας έχουν σταλεί πρόσθετες πληροφορίες μέσω μηνύματος κειμένου ή email. Πιστεύετε ότι μπορεί να μη λάβατε κάποιο email; Μάθετε πώς μπορείτε να βρείτε email που δεν έχετε λάβει.
Αν η εφαρμογή της Airbnb δεν σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε επαλήθευση
- Εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής της Airbnb: Ορισμένες λειτουργίες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επαλήθευσης της καταχώρησης δεν είναι διαθέσιμες σε παλαιότερες εκδόσεις της εφαρμογής της Airbnb. Αν σας έχει ζητηθεί να αντιστοιχίσετε φωτογραφίες στην εφαρμογή της Airbnb, αλλά η πιο πρόσφατη ενημέρωση δεν είναι διαθέσιμη για το τηλέφωνό σας, θα μπορείτε να κάνετε την επαλήθευση καταγράφοντας βίντεο και ανεβάζοντάς τα στον λογαριασμό σας από την ιστοσελίδα της Airbnb.
- Χρησιμοποιήστε διαφορετικό τηλέφωνο: Μπορείτε να ζητήσετε από ένα άλλο άτομο να ολοκληρώσει τη διαδικασία επαλήθευσης εκ μέρους σας χρησιμοποιώντας το τηλέφωνό του.
Αν οι φωτογραφίες ή τα βίντεό σας δεν γίνουν δεκτά
- Παραχωρήστε άδεια πρόσβασης στην κάμερα και την τοποθεσία σας: Η εφαρμογή της Airbnb ενδέχεται να χρειάζεται άδεια για να έχει πρόσβαση στην κάμερά σας και στην κοινοποίηση τοποθεσίας. Το πρόβλημα παραμένει; Δοκιμάστε να κάνετε ανανέωση στην εφαρμογή.
- Τραβήξτε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας: Τραβήξτε φωτογραφίες εξωτερικών χώρων με το φως της ημέρας και φωτογραφίες εσωτερικών χώρων σε δωμάτια με καλό φωτισμό. Τραβήξτε φωτογραφίες από την ίδια οπτική γωνία με τις φωτογραφίες που πρέπει να αντιστοιχίσετε και κρατήστε το τηλέφωνο ακίνητο ενώ τις τραβάτε. Βεβαιωθείτε ότι και οι δύο φωτογραφίες επαλήθευσης είναι ευκρινείς και έχουν σωστή εστίαση.
- Διατηρήστε τα βίντεο σύντομα: Εάν το μέγεθος του βίντεο που προσπαθείτε να ανεβάσετε είναι μεγαλύτερο από 100 MB, δοκιμάστε να τραβήξετε μικρότερα βίντεο ή να μειώσετε την ποιότητά τους από τις ρυθμίσεις της κάμερας του τηλεφώνου σας.
Εάν δεν υπάρχει πινακίδα στον δρόμο
- Χρησιμοποιήστε ένα άλλο σημείο αναφοράς ή μια άλλη πινακίδα: Εάν δεν υπάρχει πινακίδα στον δρόμο σας, δοκιμάστε να υποβάλετε ένα βίντεο από την πλησιέστερη διασταύρωση του δρόμου σας ή από μια διασταύρωση που δεν απέχει περισσότερο από δύο δρόμους.
Εάν το σήμα επαλήθευσής σας αφαιρέθηκε
- Επαληθεύστε ξανά την καταχώρησή σας: Το σήμα επαλήθευσης ενδέχεται να αφαιρεθεί αν πρόσφατα αλλάξατε την τοποθεσία της πινέζας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να επαληθεύσετε ξανά την τοποθεσία της καταχώρησής σας.
Σημείωση: Αν χρειάζεστε ακόμα βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μας για υποστήριξη.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οδηγίες•Οικοδεσπότης
Πώς λειτουργεί η επαλήθευση καταχώρησης
Η επαλήθευση των καταχωρήσεων διευκολύνει τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση με σιγουριά. Ενδέχεται να ζητηθεί από τους οικοδεσπότες να αποδε… - Οδηγίες
Πώς να επαληθεύσετε την καταχώρησή σας
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας οικοδεσπότης για να επαληθεύσει μια καταχώρηση. Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να αποδ… - Οδηγίες
Πληροφορίες που κοινοποιούνται για την επαλήθευση καταχώρησης
Συλλέγουμε πληροφορίες από οικοδεσπότες για να επαληθεύσουμε ότι μια καταχώρηση είναι πραγματική και ότι η τοποθεσία είναι ακριβής. Μάθετε π…