Οδηγίες
Αιτήματα για ενημέρωση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη
Αιτήματα για ενημέρωση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη
It’s our priority to make sure you get paid, and in some cases, we may request that you provide necessary updates for your payout info within a certain timeframe. It’s an easy process—when a payout method requires an update, you’ll get an Update button under the affected payout method, along with a message that includes the due date for your updates.
If you don’t update your payout method
If you haven’t made any updates by the due date we’ve provided, any payouts scheduled to be sent to this payout method will automatically go to your default. If you don’t have a default payout method, or your default method requires updates, your payout won’t be processed until you add a new payout method or select a different payout method you already have with us.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Πώς ξέρω αν ο τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη μου είναι έτοιμος;
Συνήθως σε 7 εργάσιμες ημέρες ή λιγότερο, η κατάσταση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη σας θα αλλάξει σε "Έτοιμος" και θα μπορείτε να λαμβάνε… - Οικοδεσπότης
Πώς βρίσκω τα στοιχεία πληρωμής μου
Στο Ιστορικό συναλλαγών σας, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση των πληρωμών σας και να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τα έσοδά σας. - Οικοδεσπότης
Γιατί ζητά η Airbnb τα στοιχεία φορολογουμένου σας
Η Airbnb είναι υποχρεωμένη να συλλέγει τα στοιχεία φορολογουμένου για να εκπληρώσει τους φορολογικούς υπολογισμούς και τις υποχρεώσεις δήλωσ…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή