Επικοινωνία τριπλής κατεύθυνσης με το Luxe
Γενικές οδηγίες και βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία:
Η υποστήριξή σας είναι απαραίτητη για τους υπεύθυνους σχεδιασμού ταξιδιού στο Luxe, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού ταξιδιού στους επισκέπτες μας. Γι' αυτό, όσον αφορά την αποστολή μηνυμάτων από τα εισερχόμενα της Airbnb σε πραγματικό χρόνο, είναι καλύτερο για τους οικοδεσπότες στο Luxe να:
- Ανταποκρίνονται στους υπεύθυνους σχεδιασμού ταξιδιού και να απαντούν σε τυχόν απορίες τους στη συνομιλία
- Επικοινωνούν ενεργά με τους επισκέπτες 48 ώρες πριν από την άφιξη, για να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη διαδικασία άφιξης
- Είναι διαθέσιμοι και να απαντούν κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης στον χώρο
- Όταν έχετε αμφιβολίες ή αντιμετωπίζετε ευαίσθητες καταστάσεις στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων τριπλής κατεύθυνσης, στείλτε email στον υπεύθυνο σχεδιασμού ταξιδιού ξεχωριστά, για διευκρινίσεις ή περαιτέρω συζήτηση
Επικοινωνήστε με τον επισκέπτη σας και τον υπεύθυνο σχεδιασμού ταξιδιού μέσα από συνομιλίες όπου συμμετέχετε και οι 3
Τα μηνύματα τριπλής κατεύθυνσης σας επιτρέπουν να επικοινωνείτε με τους επισκέπτες που ζητούν να κάνουν κράτηση στην ιδιοκτησία σας ή που έχουν επιβεβαιωμένη κράτηση. Μετά την επιβεβαίωση μιας κράτησης (διαδικτυακά, μέσω Άμεσης Κράτησης ή μέσω υποβοηθούμενης κράτησης), ένας υπεύθυνος σχεδιασμού ταξιδιού αναλαμβάνει την υπόθεση, ώστε να μπορείτε να συνεργαστείτε για να εξασφαλίσετε μια πετυχημένη διαμονή για τους κοινούς επισκέπτες σας. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνομιλίες μέσω μηνυμάτων από τα εισερχόμενά σας στον υπολογιστή ή το κινητό σας.
Σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε ενεργά αυτήν τη λειτουργία για να επικοινωνείτε με τον επισκέπτη και τον υπεύθυνο σχεδιασμού ταξιδιού ταυτόχρονα. Θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για εσάς σε διάφορα στάδια της κράτησης ενός επισκέπτη, όπως, ενδεικτικά:
- Αιτήματα κράτησης: Συγκεντρώστε στοιχεία και απαντήστε σε ερωτήματα από τον επισκέπτη μετά από ένα διαδικτυακό αίτημα κράτησης, για να βεβαιωθείτε ότι το κατάλυμά σας είναι κατάλληλο για τη διαμονή του. Να θυμάστε ότι κατά τη συλλογή πληροφοριών και την επικοινωνία με τους επισκέπτες, είναι σημαντικό να συμμορφώνεστε με την Πολιτική κατά των Διακρίσεων της Airbnb.
- Πριν από το ταξίδι: Συντονίστε τις υπηρεσίες που απαιτούνται για το ταξίδι του επισκέπτη, διασφαλίζοντας ότι τα αιτήματα των επισκεπτών απαντώνται εγκαίρως και με λεπτομερές επίπεδο εξυπηρέτησης. Πολλοί επισκέπτες ανυπομονούν να ξεκινήσουν να σχεδιάζουν το ταξίδι τους και συχνά περιμένουν απάντηση σε λίγες ώρες από την κράτηση. Τα μηνύματα τριπλής κατεύθυνσης σας επιτρέπουν να συνεργάζεστε στενά με τον υπεύθυνο σχεδιασμού ταξιδιού, για να παρέχετε γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις, ακόμη και όταν απουσιάζει ένας από τους δύο. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού ταξιδιού, στον βαθμό που θέλετε.
- Άφιξη: Επικοινωνήστε για να διασφαλίσετε την ομαλή άφιξη των επισκεπτών.
- Κατά το ταξίδι: Διατηρήστε τη συζήτηση με τους επισκέπτες σας, ώστε να γνωρίζουν ότι ενδιαφέρεστε.
- Αναχώρηση ή μετά το ταξίδι: Καλλιεργήστε σχέσεις με τους επισκέπτες πέρα από την επικείμενη διαμονή τους και αυξήστε τις πιθανότητες για επαναλαμβανόμενες κρατήσεις.
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού ταξιδιού θα συνεχίσουν να επικοινωνούν μαζί σας μέσω email για να επαληθεύσουν τη διαθεσιμότητα και τις τιμές, να συζητήσουν τα ταξιδιωτικά σχέδια των επισκεπτών ή να ζητήσουν έγκριση προσφοράς πριν από την επιβεβαίωση μιας κράτησης. Μετά την επιβεβαίωση μιας κράτησης, αν πρέπει να κάνετε μια συζήτηση που θα πρέπει να περιλαμβάνει μόνο τον υπεύθυνο σχεδιασμού ταξιδιού, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί του μέσω email.
Αναζήτηση συνομιλιών και αποστολή μηνυμάτων
Τα στοιχεία των επισκεπτών, του υπεύθυνου σχεδιασμού ταξιδιού και των κρατήσεων είναι πάντα διαθέσιμα στην ενότητα "Λεπτομέρειες", στη δεξιά στήλη των εισερχομένων για κάθε συνομιλία μέσω μηνυμάτων. Συνεχίστε την ανάγνωση για περισσότερες πληροφορίες.
Υποστήριξη Luxe
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η συνομιλία μέσω μηνυμάτων τριπλής κατεύθυνσης δεν είναι το σωστό κανάλι για να ζητήσετε υποστήριξη. Δείτε μερικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων:
- Σε περίπτωση προβλημάτων που σχετίζονται με την ακρίβεια της διαθεσιμότητας ενός χώρου ή τις λεπτομέρειες τιμολόγησης, ανατρέξτε στις σχετικές σελίδες στο Ημερολόγιο και την Τιμολόγηση ή στείλτε απευθείας email στον υπεύθυνο σχεδιασμού ταξιδιού σας.
- Αν θέλετε να συζητήσετε τη σχέση σας με το Luxe, ο Υπεύθυνος Αγοράς σας είναι διαθέσιμος για να σας υποστηρίξει. Επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση luxehosts@airbnb.com.
- Για ερωτήσεις σχετικά με τις πολιτικές ακύρωσης, ανατρέξτε στις πολιτικές ακύρωσης του Luxe.
- Για ερωτήσεις ή υποστήριξη σχετικά με αξιώσεις αποζημίωσης, ανατρέξτε στην ενότητα Προστασία της καταχώρησής σας.
Η ομάδα μας είναι στη διάθεσή σας για να σας υποστηρίξει και να σας καθοδηγήσει. Για οποιοδήποτε άλλο ερώτημα για το οποίο χρειάζεστε την υποστήριξή μας, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση luxehosts@airbnb.com.