Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Κανόνες
Επισκέπτης

Τι καλύπτεται και τι δεν καλύπτεται από το AirCover

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε αυτόματα.

Τι προστατεύεται από την AirCover

Το AirCover είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προστασίας που περιλαμβάνεται δωρεάν σε κάθε κράτηση. Περιλαμβάνει την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επιστροφής Χρημάτων, μια ειδική 24ωρη Γραμμή Ασφάλειας και άλλα είδη απαραίτητης υποστήριξης.

Η AirCover σάς προστατεύει από προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, όπως:

  • Αν ο οικοδεσπότης σας ακυρώσει την κράτησή σας εντός 30 ημερών από την ημερομηνία άφιξής σας
  • Αν δεν μπορείτε να μπείτε στην καταχώρησή σας και ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να σας βοηθήσει να μπείτε
  • Αν ο οικοδεσπότης, κάποιο άλλο άτομο ή ένα κατοικίδιο βρίσκεται στον χώρο κατά τη διάρκεια της διαμονής σας και δεν αναφέρεται στην περιγραφή της καταχώρησης
  • Αν η καταχώρηση δεν είναι κατοικήσιμη κατά την άφιξη για λόγους καθαριότητας, ασφάλειας ή υγείας
  • Αν η περιγραφή της καταχώρησης δεν ήταν ακριβής σε σημαντικά στοιχεία. Για παράδειγμα, αν λείπουν σημαντικές παροχές από το σπίτι (όπως ψυγείο), είναι διαφορετικός τύπος σπιτιού ή έχει λάθος αριθμό υπνοδωματίων

Αν προκύψει κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας για να δείτε αν μπορεί να το επιλύσει εύκολα. Αν δεν μπορεί, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 72 ωρών από τη στιγμή που θα ανακαλύψετε το πρόβλημα. Αν διαπιστώσουμε ότι το πρόβλημα προστατεύεται από την AirCover, θα λάβετε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων ή, ανάλογα με τις περιστάσεις, θα σας βρούμε έναν παρόμοιο ή καλύτερο χώρο διαμονής.

Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν ορισμένοι τύποι κρατήσεων με μέτρα προστασίας που είναι πιο προσαρμοσμένα στη μοναδική τους φύση: Η Airbnb Luxe ακολουθεί την Πολιτική επιστροφής χρημάτων του Luxe και οι Εμπειρίες στην Airbnb προστατεύονται από την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη για Εμπειρίες.

Τι μπορεί να καλύπτεται από την ταξιδιωτική ασφάλιση

Η AirCover δεν αποτελεί ταξιδιωτική ασφάλιση. Μπορείτε πάντα να αγοράσετε ταξιδιωτική ασφάλιση από τρίτο φορέα για επιπλέον κάλυψη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας.

Αν και οι ατομικές σας ανάγκες μπορεί να διαφέρουν, υπάρχουν πολλά προνόμια που μπορείτε να λάβετε υπόψη όταν ψάχνετε το καλύτερο σχέδιο για εσάς. Κάθε πολιτική είναι διαφορετική, γι 'αυτό ελέγξτε προσεκτικά τους όρους, την κάλυψη, τις προϋποθέσεις και τις εξαιρέσεις και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο για τυχόν απορίες.

Τα σχέδια μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Ακύρωση ταξιδιού: Όταν ορισμένοι λόγοι που καλύπτονται δεν σας επιτρέπουν να κάνετε το ταξίδι σας, όπως καιρικές συνθήκες ή απεργίες εργαζομένων, ασθένεια, τραυματισμός, θάνατος ή διακοπές που σχετίζονται με την εργασία σας
  • Διακοπή ταξιδιού: Επιστροφή χρημάτων αν χρειαστεί να τερματίσετε το ταξίδι σας νωρίτερα
  • Ιατρικά έξοδα: Αποζημίωση για ιατρικά έξοδα λόγω ασθένειας ή ατυχήματος που επέρχεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας
  • Υπηρεσίες βοήθειας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης: Βοήθεια όταν ταξιδεύετε για κρίσιμες ανάγκες, όπως μεταφορά έκτακτης ανάγκης, ιατρικές εκκενώσεις, συστάσεις γιατρού και απολεσθείσες ή κλεμμένες βίζες και διαβατήρια
  • Προστασία αποσκευών που έχουν χαθεί ή καταστραφεί: Κάλυψη αν τα προσωπικά σας αντικείμενα χαθούν, κλαπούν ή καταστραφούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας
  • Ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο (CFAR): Αποζημίωση για ολόκληρο το ταξίδι ή για ένα μέρος των εξόδων του ταξιδιού που προκύπτει αν ακυρώσετε το ταξίδι σας για οποιονδήποτε λόγο

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ταξιδιωτική ασφάλιση και αν πρέπει να την αγοράσετε.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή