Μετάβαση στο περιεχόμενο
Παράλειψη και μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο βοήθειας

Τι συμβαίνει όταν απορρίπτεται ή λήγει το αίτημα κράτησής μου;

Αν το αίτημα κράτησής σας απορριφθεί από τον οικοδεσπότη ή λήξει, γεγονός που σημαίνει ότι ο οικοδεσπότης δεν απάντησε εντός 24 ωρών, δεν γίνεται καμία χρέωση για την κράτηση και μπορείτε να κάνετε κράτηση με άλλον οικοδεσπότη χωρίς κανένα πρόβλημα.

Παροτρύνουμε τους οικοδεσπότες μας να ενημερώνουν τα ημερολόγιά τους και να απαντούν έγκαιρα στα αιτήματα. Ωστόσο, μερικές φορές προκύπτουν καταστάσεις που αποτρέπουν αυτό το ενδεχόμενο.

Συνιστούμε να στέλνετε μηνύματα σε διάφορους οικοδεσπότες πριν από την υποβολή ενός αιτήματος κράτησης για να ρωτήσετε σχετικά με τη διαθεσιμότητά τους και να κάνετε και όποιες άλλες ερωτήσεις έχετε.

Προσωρινές εξουσιοδοτήσεις

Ο τρόπος πληρωμής σας μπορεί να εξουσιοδοτηθεί προσωρινά για μια χρέωση όταν ζητάτε μια κράτηση, αλλά αυτή η εξουσιοδότηση ακυρώνεται και επιστρέφεται στον τρόπο πληρωμής αν το αίτημά σας απορριφθεί ή λήξει. Ολοκληρώνουμε μια χρέωση μόνο μετά την επιβεβαίωση ενός αιτήματος κράτησης.