Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Τι συμβαίνει με την πληρωμή σας όταν ένα αίτημα κράτησης απορρίπτεται ή λήγει

Αν το αίτημα κράτησής σας απορριφθεί από τον οικοδεσπότη ή λήξει, θα διαγραφεί η δέσμευση ποσού στον τρόπο πληρωμής σας. Διαφορετικά, αν ο τρόπος πληρωμής σας έχει ήδη χρεωθεί, θα σας επιστραφούν τα χρήματα.

Η παρακράτηση της πληρωμής ή η δέσμευση ποσού θα αφαιρεθεί

Όταν υποβάλετε ένα αίτημα κράτησης, μπορεί να δεσμεύσουμε ένα ποσό στον τρόπο πληρωμής σας για το πλήρες ποσό της κράτησης.

Όταν το αίτημα κράτησης απορριφθεί ή λήξει, η δέσμευση θα εξαφανιστεί ή θα εμφανιστεί ως επιστροφή χρημάτων στον τρόπο πληρωμής σας. Η κατάργηση της δέσμευσης ποσού μπορεί να διαρκέσει έως και 7 εργάσιμες μέρες, ανάλογα με τον χρόνο επεξεργασίας της τράπεζας ή του χρηματοπιστωτικού σας ιδρύματος.

Η χρέωση θα επιστραφεί στον τρόπο πληρωμής σας

Ορισμένοι τρόποι πληρωμής ή τοποθεσίες απαιτούν να χρεωθεί ολόκληρο το ποσό της κράτησης όταν υποβάλετε ένα αίτημα κράτησης.

Όταν το αίτημα κράτησης απορριφθεί ή λήξει, θα στείλουμε αμέσως την επιστροφή των χρημάτων σας. Ο χρόνος που θα χρειαστεί για να λάβετε τα χρήματα εξαρτάται από την τράπεζα ή το χρηματοπιστωτικό σας ίδρυμα. Βρείτε τον συνήθη χρόνο για την επιστροφή χρημάτων.

Αν το αίτημα κράτησης γίνει δεκτό από τον οικοδεσπότη

Αν ο οικοδεσπότης αποδεχτεί το αίτημα κράτησής σας, η κράτησή σας θα επιβεβαιωθεί. Τυχόν δέσμευση ποσού στον τρόπο πληρωμής σας θα μετατραπεί σε πραγματική χρέωση και το ποσό θα αφαιρεθεί από τον τρόπο πληρωμής σας. Εάν έχετε ήδη χρεωθεί, η χρέωση στον τρόπο πληρωμής σας θα παραμείνει.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή