Οδηγίες
•
Επισκέπτης
Πληρωμές και αιτήματα ταξιδιού που απορρίφθηκαν
Πληρωμές και αιτήματα ταξιδιού που απορρίφθηκαν
Αν το αίτημα ταξιδιού σας λήξει ή απορριφθεί από τον οικοδεσπότη, δεν θα χρεωθείτε για την κράτηση ούτε για την προμήθεια υπηρεσιών της Airbnb.
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας, ωστόσο, ενδέχεται να βρείτε μια προσωρινή δέσμευση ποσού ή μια επιστροφή χρέωσης.
Αν γίνει δέσμευση ποσού στον τρόπο πληρωμής σας
Για ορισμένους τρόπους πληρωμής και περιοχές, πρέπει να δεσμευτεί ολόκληρο το ποσό της κράτησης τη στιγμή υποβολής του αιτήματος.
- Αν γίνει δεκτή, η δέσμευση μετατρέπεται σε πραγματική χρέωση που θα αφαιρεθεί
- Αν απορριφθεί ή λήξει, η δέσμευση του ποσού είτε θα εξαφανιστεί είτε θα εμφανιστεί ως επιστροφή χρημάτων. Ενδέχεται να χρειαστούν έως και 7 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την τράπεζά σας
Αν γίνει χρέωση στον τρόπο πληρωμής σας
Για ορισμένους τρόπους πληρωμής ή περιοχές, πρέπει να χρεωθεί ολόκληρο το ποσό της κράτησης τη στιγμή υποβολής του αιτήματος κράτησης.
- Αν γίνει δεκτή, η χρέωση παραμένει και η κράτησή σας επιβεβαιώνεται
- Αν απορριφθεί ή λήξει, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων αυτόματα. Ενδέχεται να χρειαστούν έως και 10 ημέρες, ανάλογα με την τράπεζά σας
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Τι συμβαίνει όταν απορρίπτεται ή λήγει το αίτημα κράτησής μου;
Αν ο οικοδεσπότης σας απορρίψει την κράτησή σας ή δεν απαντήσει μέσα σε 24 ώρες, δεν θα χρεωθείτε και μπορείτε να κάνετε κράτηση σε άλλο κατ… - Επισκέπτης
Επίσπευση της διαδικασίας ακύρωσης της δέσμευσης ποσού ή επιστροφής χρημάτων
Ο χρόνος επεξεργασίας για ακυρώσεις δέσμευσης ποσού και επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής σας, επομένως δεν υπάρχει δυνατ… - Επισκέπτης
Τι προσφέρουν οι μηνιαίες διαμονές
Τα χαρακτηριστικά των καταχωρήσεων που επισημαίνονται όταν κάνετε αναζήτηση για μηνιαίες διαμονές.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή