Οδηγίες
•
Επισκέπτης
Κρατήσεις στην Ινδία
Κρατήσεις στην Ινδία
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 10 days, depending on your bank.
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and ineligible for a refund.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Επιστροφές χρημάτων στην Ινδία
Περιμένετε επιστροφή χρημάτων λόγω ακύρωσης κράτησης στην Ινδία; Να έχετε υπόψη σας ότι τοπικές πολιτικές που αφορούν τις πιστωτικές κάρτες … - Επισκέπτης
Συμβουλές ασφάλειας κατά την επιλογή χώρου
Μάθετε πώς να βρείτε έναν χώρο διαμονής όπου θα νιώθετε ασφαλείς, με πληροφορίες όπως τις βαθμολογίες ή τα χαρακτηριστικά ασφαλείας.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή