Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Πώς μπορώ να επαναφέρω μια ακυρωμένη κράτηση για έναν επισκέπτη;
Πώς μπορώ να επαναφέρω μια ακυρωμένη κράτηση για έναν επισκέπτη;
If you want to restore a canceled reservation, you’ll need to contact the guest and have them make a new reservation. Airbnb can’t help restore a reservation once it’s been canceled.
Message your guest and ask if they agree to your booking factors (ex: nightly price and cancellation policy) before rebooking. After reaching an agreement, you can send them a special offer with the specific agreed booking details. Your guest has 24 hours to accept the special offer.
Messaging your guest to book again
- Go to the Today tab and select the reservation. If the reservation isn’t shown, click Show more, and on the next page click Canceled
- Click Details for the reservation you want your guest to book again
- Click Message
If you received a Host cancellation penalty for the original canceled reservation, you can contact us to request a removal of the penalty after the new booking is confirmed.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Πώς να κάνετε εκ νέου την ίδια κράτηση που ακυρώθηκε
Παρόλο που δεν μπορείτε να επαναφέρετε μια ακυρωμένη κράτηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη και να κάνετε νέα κράτηση. - Οικοδεσπότης
Πώς χρησιμοποιείται η Άμεση Κράτηση
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την Άμεση Κράτηση ανά πάσα στιγμή στις ρυθμίσεις κράτησης. - Οικοδεσπότης
Απόσυρση προέγκρισης επισκέπτη
Δεν επιβάλλονται ποινές για την ανάκληση μιας προέγκρισης, εφόσον ο επισκέπτης δεν έχει κάνει ακόμη κράτηση στον χώρο σας.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή