Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλύτερος από ό,τι συνήθως αυτήν την περίοδο
    Λόγω του κοροναϊού (νόσος COVID-19), λαμβάνουμε πολλά αιτήματα αυτήν την περίοδο και λειτουργούμε με μειωμένο προσωπικό. Αν η κράτησή σας ξεκινά σε περισσότερες από 72 ώρες, επικοινωνήστε μαζί μας κάποια χρονική στιγμή πιο κοντά στην ώρα άφιξης, ώστε να μπορέσουμε να στηρίξουμε όσους χρειάζονται βοήθεια πιο άμεσα. Για να αλλάξετε ή να ακυρώσετε μια κράτηση, μεταβείτε στη σελίδα με τα ταξίδια σας ή στον πίνακα διαχείρισης οικοδεσπότη.

    Τι επιλογές έχω για να ακυρώσω μια κράτηση σε κατάλυμα λόγω του κοροναϊού (νόσος COVID-19);

    Ανάλογα με την ημερομηνία που κάνατε την κράτησή σας, η ακύρωση μπορεί να καλύπτεται πλήρως από την πολιτική ειδικών περιστάσεων. Αν δεν εμφανιστεί αυτόματα η επισήμανση ότι η κράτησή σας καλύπτεται, υπάρχουν πρόσθετες επιλογές να αναλογιστείτε.

    Για επισκέπτες

    Αν η κράτησή σας δεν πληροί τα κριτήρια σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων, μπορείτε να ελέγξετε την κράτησή σας για να μάθετε αν έχει επιλογές ευέλικτης ακύρωσης. Αν ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις διαθέσιμες επιλογές για αλλαγή ή ακύρωση.

    Ζητώντας ακύρωση της κράτησης από τον οικοδεσπότη

    Αν η κράτησή σας έγινε πριν από τις 10 Μαρτίου 2020, με ημερομηνία άφιξης πριν την 1η Ιουνίου 2020 ή αν έγινε μεταξύ 10 Μαρτίου και 1ης Ιουνίου 2020, ενδεχομένως να μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση απευθείας από τον οικοδεσπότη σας και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

    Για να το κάνετε αυτό, θα χρειαστεί να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας από πρόγραμμα περιήγησης (όχι μέσω της εφαρμογής της Airbnb). Στη σελίδα Αλλαγή ή ακύρωση ένα διαφημιστικό πλαίσιο θα παρουσιάζει πληροφορίες για το πώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων από τον οικοδεσπότη.

    1. Μεταβείτε στα Ταξίδια και βρείτε το ταξίδι που θέλετε να ακυρώσετε
    2. Κάντε κλικ ή πατήστε στην επιλογή Εμφάνιση λεπτομερειών ταξιδιού
    3. Από την επισκόπηση, κάντε κλικ ή πατήστε στην επιλογή Εμφάνιση λεπτομερειών
    4. Κάντε κλικ ή πατήστε στην επιλογή Αλλαγή ή ακύρωση
    5. Στην ενότητα Ακύρωση κράτησης, κάντε κλικ ή πατήστε Επόμενο
    6. Ως λόγο ακύρωσης επιλέξτε τη νόσο COVID-19 (κοροναϊός)
    7. Κάντε κλικ ή πατήστε στην επιλογή Ζητήστε πλήρη επιστροφή χρημάτων

    Ο οικοδεσπότης θα έχει 48 ώρες στη διάθεσή του για να απαντήσει ή 24 ώρες αν η κράτηση ξεκινά εντός μίας εβδομάδας. Αν δεχτεί την ακύρωση, θα εκδώσουμε την επιστροφή χρημάτων στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας υπηρεσιών. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς λειτουργούν οι επιστροφές χρημάτων.

    Αν δεν δεχτεί το αίτημα ο οικοδεσπότης, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση και η επιστροφή χρημάτων θα καθοριστεί από την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη.

    Άλλες επιλογές

    Αν η κράτησή σας δεν πληροί τα κριτήρια για την πολιτική ειδικών περιστάσεων ή αν ο οικοδεσπότης δεν δέχεται την ακύρωση, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη για να μάθετε αν είναι διατεθειμένος να σας επιστρέψει περισσότερα χρήματα μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

    Για οικοδεσπότες

    Αν ένας επισκέπτης ζητήσει ακύρωση μιας κράτησης, θα λάβετε ένα email όπου θα σας ζητείται να προσφέρετε πλήρη επιστροφή χρημάτων αν δεχτείτε την ακύρωση. Αν η ώρα άφιξης είναι εντός 7 ημερών, θα έχετε στη διάθεσή σας 24 ώρες για να απαντήσετε, διαφορετικά θα έχετε 48 ώρες για να απαντήσετε. Για να απαντήσετε σε ένα αίτημα:

    1. Από το email, κάντε κλικ ή πατήστε στην επιλογή Απάντηση στον επισκέπτη και θα μεταφερθείτε στην Airbnb
    2. Κάντε κλικ στην επιλογή είτε για Πλήρη επιστροφή χρημάτων ή για Απόρριψη αιτήματος επιστροφής χρημάτων

    Αν δέχεστε να προσφέρετε πλήρη επιστροφή χρημάτων, δεν θα επηρεαστεί η κατάστασή σας ως προς την ιδιότητα Superhost.

    Άλλες επιλογές

    Αν θέλετε να ακυρώσετε μια κράτηση λόγω της νόσου COVID-19, που δεν πληροί τις προϋποθέσεις της πολιτικής ειδικών περιστάσεων, στείλτε μήνυμα στον επισκέπτη σας και ζητήστε του να ακυρώσει την κράτηση. Οι ποινές οικοδεσποτών δεν ισχύουν για τις ακυρώσεις που αιτούνται οι επισκέπτες.

    Αν ο επισκέπτης δεν δέχεται να ακυρώσει την κράτηση, μπορείτε να την ακυρώσετε, αλλά θα ισχύουν οι ποινές ακύρωσης.

    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;

    Συνδεθείτε για εξατομικευμένη υποστήριξη

    Λάβετε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις σας, τον λογαριασμό σας και άλλα.
    Εγγραφή