Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Επιλογές ακύρωσης λόγω της νόσου COVID-19

    Αν η νόσος COVID-19 επηρεάζει τα ταξιδιωτικά σχέδιά σας (ελπίζουμε πώς όχι) και θέλετε να ανακαλύψετε τις τρέχουσες επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, μεταβείτε στην ενότητα Ακυρώστε την κράτησή σας και διαλέξτε την επιλογή Τα σχέδια του ταξιδιού μου άλλαξαν λόγω της πανδημίας της νόσου COVID-19.

    Αρχικά, οι παρακάτω επιλογές θα είναι πάντα διαθέσιμες:

    • Επιστροφή χρημάτων με βάση την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη σας.
    • Πλήρης επιστροφή χρημάτων σε μετρητά αφού υποβάλετε για έλεγχο επίσημα δικαιολογητικά.

    Ανάλογα με τις ημερομηνίες κράτησης και άφιξης, μπορεί να είναι διαθέσιμες και οι παρακάτω επιλογές:

    • Ταξιδιωτικοί πόντοι λόγω ειδικών περιστάσεων.
    • Αίτημα στον οικοδεσπότη σας για πλήρη επιστροφή χρημάτων.

    Εάν θέλετε ακόμη να ακυρώσετε την κράτησή σας, συνεχίστε με τη διαδικασία ακύρωσης και θα σας καθοδηγήσουμε στα απαραίτητα βήματα για εσάς ή τον οικοδεσπότη σας.

    Τι πρέπει να γνωρίζετε

    Η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων σας καλύπτει πάντα αν προσβληθείτε από τη νόσο COVID-19. Απλώς, όταν ακυρώνετε την κράτηση, επιλέξτε Ισχύει ειδική περίσταση.

    Αν η κράτησή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις για πλήρη επιστροφή χρημάτων, έχετε πάντα τη δυνατότητα να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας για να ανακαλύψετε αν πληροί τις προϋποθέσεις για να σας προσφέρει επιπλέον επιστροφή χρημάτων μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;

    Σχετικό περιεχόμενο