Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Κανόνες
Επισκέπτης

Επιλογές ακύρωσης λόγω της νόσου COVID-19

Κρατήσεις που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου 2020

Αν η κράτησή σας έγινε έως και τις 14 Μαρτίου 2020 και η νόσος COVID-19 επηρεάζει τα ταξιδιωτικά σας σχέδια, μπορείτε να μάθετε τις τρέχουσες επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων μεταβαίνοντας στην ενότητα ακύρωσης της κράτησης και επιλέγοντας Τα σχέδια του ταξιδιού μου άλλαξαν λόγω της πανδημίας COVID-19.

Ανάλογα με την περίπτωσή σας, ενδέχεται να δείτε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω επιλογές:

  • Επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη σας
  • Πλήρης επιστροφή χρημάτων σε μετρητά αφού υποβάλετε για έλεγχο επίσημα δικαιολογητικά
  • Ταξιδιωτικοί πόντοι λόγω ειδικών περιστάσεων
  • Αίτημα στον οικοδεσπότη σας για πλήρη επιστροφή χρημάτων

Κρατήσεις που πραγματοποιούνται μετά τις 14 Μαρτίου 2020

Αν η κράτησή σας έγινε μετά τις 14 Μαρτίου 2020 και η νόσος COVID-19 επηρεάζει τα ταξιδιωτικά σας σχέδια, θα ισχύει η πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη σας. Ωστόσο, αν νοσήσετε με COVID-19, σας καλύπτει η τυπική Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων.

Αν η κράτησή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις για πλήρη επιστροφή χρημάτων, έχετε πάντα τη δυνατότητα να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας για να ανακαλύψετε αν θέλει να σας προσφέρει επιπλέον επιστροφή χρημάτων μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή