Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων και κοροναϊός (νόσος COVID-19)
Σημείωση: Από τις 31 Μαΐου 2022, ενημερώνουμε την κάλυψη για τη νόσο COVID-19 στο πλαίσιο της πολιτικής ειδικών περιστάσεων:
• Για κρατήσεις που έγιναν έως και τις 31 Μαΐου 2022, οι παρακάτω περιστάσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19 δεν θα καλύπτονται πλέον (εκτός από τις εγχώριες κρατήσεις στη Νότια Κορέα). Αντ' αυτού, η πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη θα ισχύει ως συνήθως.
• Για κρατήσεις που έγιναν πριν από τις 31 Μαΐου 2022, οι παρακάτω περιστάσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19 θα συνεχίσουν να καλύπτονται.
Ενημερώθηκε στις 1η Οκτωβρίου 2020
Στις 11 Μαρτίου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) ανακήρυξε τον κοροναϊό (νόσος COVID-19) ως παγκόσμια πανδημία. Έκτοτε, η επιδημία εξελίχθηκε ραγδαία, με τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να λαμβάνουν άμεσα μέτρα για να επιβραδύνουν τη διάδοση της νόσου COVID-19.
Ως απόκριση, παρέχουμε την ακόλουθη κάλυψη για τη νόσο COVID-19 στο πλαίσιο της πολιτικής ειδικών περιστάσεων, για να συμβάλλουμε στην προστασία της κοινότητάς μας και να σας βοηθήσουμε να έχετε ψυχική ηρεμία. Σας συμβουλεύουμε να ανατρέχετε συχνά σε αυτήν τη σελίδα για ενημερώσεις σχετικά με την κάλυψη.
Συμβουλή: Αν είστε επισκέπτης, μάθετε πώς να βρείτε επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, μεταβαίνοντας στη σελίδα με τα ταξίδια σας και επιλέγοντας το ταξίδι σας. Αν είστε οικοδεσπότης, θα βρείτε πληροφορίες στον πίνακα διαχείρισής σας.
Σύνοψη
Οι κρατήσεις για καταλύματα και εμπειρίες στην Airbnb που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου 2020, με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης εντός των επόμενων 45 ημερών από σήμερα, καλύπτονται από την πολιτική και μπορούν να ακυρωθούν πριν από την άφιξη ή την έναρξη. Οι επισκέπτες που ακυρώνουν μια τέτοια κράτηση θα έχουν ορισμένες επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων. Οι οικοδεσπότες μπορούν να ακυρώσουν χωρίς χρέωση ή αντίκτυπο ως προς την ιδιότητα Superhost. Η Airbnb θα επιστρέψει τα χρήματα ή θα δώσει ταξιδιωτικούς πόντους που περιλαμβάνουν την προμήθεια υπηρεσιών για τις ακυρώσεις που καλύπτονται. Για να ακυρώσετε βάσει της πολιτικής, θα πρέπει να βεβαιώσετε τα γεγονότα ή/και να παράσχετε δικαιολογητικά για την ειδική περίσταση που αντιμετωπίζετε.
Η πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη θα ισχύει ως συνήθως για κρατήσεις που γίνονται μετά τις 14 Μαρτίου 2020, εκτός αν ένας επισκέπτης ή οικοδεσπότης νοσήσει με COVID-19.
Οι ακυρώσεις θα διεκπεραιώνονται σύμφωνα με την κάλυψη των ειδικών περιστάσεων που ισχύει τη στιγμή της υποβολής και οι κρατήσεις που έχουν ήδη ακυρωθεί δεν θα επανεξετάζονται.
Αν μια κράτηση έχει ήδη ξεκινήσει (η ημερομηνία άφιξης έχει παρέλθει), η ειδική περίσταση δεν ισχύει.
Διαφορετικές πολιτικές ισχύουν για εγχώριες κρατήσεις στην ηπειρωτική Κίνα και για κρατήσεις μέσω Luxe ή Luxury Retreats.
Ποιες κρατήσεις καλύπτονται
Κρατήσεις που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου 2020
Οι κρατήσεις για καταλύματα και εμπειρίες στην Airbnb που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου 2020, με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης εντός των επόμενων 45 ημερών από σήμερα, μπορούν να ακυρωθούν πριν από την άφιξη ή την έναρξη. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες που ακυρώνουν με βάση αυτήν την πολιτική θα λαμβάνουν πλήρη επιστροφή χρημάτων σε μετρητά ή ταξιδιωτικούς πόντους για το ποσό που πλήρωσαν (εφόσον υπάρχει η δυνατότητα των ταξιδιωτικών πόντων), οι οικοδεσπότες μπορούν να ακυρώσουν με βάση αυτήν την πολιτική χωρίς χρέωση ή αντίκτυπο ως προς την ιδιότητα Superhost και η Airbnb θα επιστρέψει τα χρήματα ή θα παρέχει ταξιδιωτικούς πόντους αξίας που θα περιλαμβάνει όλες τις προμήθειες υπηρεσιών.
Οι κρατήσεις για καταλύματα και εμπειρίες στην Airbnb που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου 2020, με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης άνω των 45 ημερών από σήμερα, προς το παρόν δεν καλύπτονται από τις ειδικές περιστάσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19. Η πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη θα ισχύει ως συνήθως.
Αν μια κράτηση έχει ήδη ξεκινήσει (η ημερομηνία άφιξης έχει παρέλθει), η ειδική περίσταση δεν ισχύει.
Κρατήσεις που πραγματοποιούνται μετά τις 14 Μαρτίου 2020
Για κρατήσεις καταλυμάτων και εμπειριών στην Airbnb που πραγματοποιούνται μετά τις 14 Μαρτίου 2020, η πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη θα ισχύει ως συνήθως και αυτές οι κρατήσεις δεν θα καλύπτονται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων, εκτός από τις περιπτώσεις όπου ο επισκέπτης ή ο οικοδεσπότης έχει νοσήσει με COVID-19. Στις περιστάσεις που αφορούν τη νόσο COVID-19 και δεν καλύπτονται ανήκουν: διακοπές λειτουργίας και ακυρώσεις μέσων μεταφοράς, προειδοποιήσεις και περιορισμοί για ταξίδια, συστάσεις για την υγεία και την απομόνωση, αλλαγές στην ισχύουσα νομοθεσία και άλλες κυβερνητικές εντολές, όπως εντολές εκκένωσης, κλείσιμο συνόρων, απαγορεύσεις για βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις και εντολές για παραμονή εντός σπιτιού.
Σκοπός της πολιτικής ειδικών περιστάσεων είναι η προστασία επισκεπτών και οικοδεσποτών από απρόβλεπτες συνθήκες που προκύπτουν μετά την κράτηση. Μετά την ημερομηνία κήρυξης της νόσου COVID-19 ως παγκόσμιας πανδημίας από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η πολιτική ειδικών περιστάσεων δεν ισχύει, διότι η νόσος COVID-19 και οι συνέπειές της δεν είναι πλέον απρόοπτες ή απρόβλεπτες. Όταν κάνετε κράτηση, μην ξεχάσετε να διαβάσετε προσεκτικά την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη και σκεφτείτε το ενδεχόμενο να διαλέξετε μια επιλογή που σας παρέχει ευελιξία.
Πώς λειτουργεί
Αν είστε επισκέπτης, μάθετε πώς να βρείτε επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, μεταβαίνοντας στη σελίδα με τα ταξίδια σας και επιλέγοντας το ταξίδι σας. Αν είστε οικοδεσπότης, θα βρείτε πληροφορίες στον πίνακα διαχείρισής σας.
Ενημερώσεις και πληροφορίες για τον κοροναϊό
Στο Κέντρο Πληροφοριών συμπεριλάβαμε κάποια άρθρα με σκοπό να βοηθήσουμε την κοινότητά μας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Μπορείτε να βρείτε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με την απόκρισή μας στη νόσο COVID-19, από ενημερώσεις πολιτικής μέχρι πληροφορίες για οικοδεσπότες και επισκέπτες.
Μπορείτε επίσης να διαβάσετε την πολιτική ειδικών περιστάσεων για να μάθετε για την κάλυψη περιπτώσεων που δεν σχετίζονται με τη νόσο COVID-19.
Ζητάμε από όλα τα μέλη της κοινότητάς μας να επιδεικνύουν σεβασμό και δεκτικότητα και να λαμβάνουν υπόψη την πολιτική κατά των διακρίσεων, όταν επικοινωνούν με άλλα μέλη της κοινότητάς μας.
Θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε την εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Σας συμβουλεύουμε να ανατρέχετε συχνά σε αυτήν τη σελίδα για ενημερώσεις και νέες πληροφορίες.
Σχετικό περιεχόμενο
- Πολιτική Κοινότητας•ΕπισκέπτηςΙσχύει η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων για την κράτησή μου κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19;Μάθετε σχετικά με την πολιτική για τις ειδικές περιστάσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
- Οδηγίες•ΕπισκέπτηςΠότε θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σαςΠαρόλο που εγκρίνονται σχεδόν αμέσως, οι επιστροφές χρημάτων εμφανίζονται συνήθως στον λογαριασμό εντός 10 ημερών. Ωστόσο, για ορισμένους τρ…
- Κανόνες•ΕπισκέπτηςΕπιλογές ακύρωσης λόγω της νόσου COVID-19Για να μάθετε τις τρέχουσες επιλογές σας, μεταβείτε στην ενότητα ακύρωσης της κράτησης και διαλέξτε την επιλογή που αναφέρει ότι τα ταξιδιωτ…