Αν ένας οικοδεσπότης ζητήσει περισσότερα χρήματα
Μην ανησυχείτε: Όταν κάνετε κράτηση, συμπεριλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες τιμολόγησης. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να οφείλετε περισσότερα μετά την πληρωμή:
- Εάν αλλάξατε την κράτησή σας (π.χ., γιατί προσθέσατε κι άλλον επισκέπτη)
- Εάν ο οικοδεσπότης σας υπέβαλε ένα αίτημα στο πλαίσιο του AirCover για οικοδεσπότες που αφορά ζημιά που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στην Airbnb
- Εάν ο οικοδεσπότης απαιτεί την καταβολή φόρων κατά την άφιξη, η οποία πρέπει να αναφέρεται με σαφήνεια στην καταχώρηση πριν από την κράτηση
- Εάν κάνατε κράτηση σε έναν χώρο, συνήθως σε ξενοδοχείο, που χρεώνει επιπλέον προμήθειες που εισπράττονται κατά την άφιξη ή εντός 48 ωρών από την αναχώρηση. Οι προμήθειες πρέπει επίσης να αναφέρονται στην καταχώρηση και στην ανάλυση της τιμής πριν από την κράτηση
Πότε να αμφισβητήσετε μια χρέωση
Δεν επιτρέπουμε στους οικοδεσπότες να επιβάλλουν χρέωση κατοικίδιου ή κόστος καθαρισμού, που οφείλεται σε τρίχες ή τρίχωμα από ζώα, σε επισκέπτες που ταξιδεύουν με ζώα υπηρεσίας οπουδήποτε ή ζώα συναισθηματικής υποστήριξης σε μέρη όπου η ισχύουσα νομοθεσία απαγορεύει τις επιπλέον χρεώσεις, όπως στην Πολιτεία της Νέας Υόρκης και την Καλιφόρνια.
Αν ο οικοδεσπότης προσπαθήσει να σας χρεώσει με ποσό που παραβιάζει τις πολιτικές μας ή δεν αναφερόταν στην καταχώρηση, στην ανάλυση τιμής ή στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων, μπορείτε να αμφισβητήσετε τη χρέωση στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων.
Πώς θα πληρώσετε
Αν συμφωνείτε με τη χρέωση, πληρώνετε πάντα τον οικοδεσπότη μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων, ποτέ απευθείας. Φροντίστε να πραγματοποιείτε όλες τις συναλλαγές μέσω της Airbnb. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν μπορούμε να βοηθήσουμε με ζητήματα που αφορούν πληρωμές εκτός του ιστότοπου ή πληρωμές σε μετρητά.
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Είσπραξη προμηθειών εκτός της Airbnb
Γενικά, οι οικοδεσπότες δεν μπορούν να εισπράξουν πρόσθετες προμήθειες ή χρεώσεις εκτός της πλατφόρμας της Airbnb, εκτός αν έχουν λάβει ρητή… Βοήθεια με προβλήματα μετά τη λήξη του ταξιδιού
Το ταξίδι σας έχει τελειώσει, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να διευθετήσετε (ίσως αφήσατε κάτι στον χώρο ή ο οικοδεσπότης σας σάς…- Επισκέπτης
Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων
Στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μπορείτε να στέλνετε ή να ζητάτε χρήματα για οτιδήποτε σχετίζεται με το ταξίδι σας στην Airbnb. Οι επισκέπτε…