Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Αν ένας οικοδεσπότης σάς προσφέρει άλλο χώρο διαμονής

Μερικές φορές, ένας οικοδεσπότης μπορεί να σας προσφέρει μια εναλλακτική καταχώρηση αν αυτή που θέλετε δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από εσάς αν θέλετε να την αποδεχτείτε ή να την απορρίψετε.

Πριν από μια επιβεβαιωμένη κράτηση

Αν δεν έχετε ακόμη επιβεβαιωμένη κράτηση και ο οικοδεσπότης σάς προσφέρει μια διαφορετική καταχώρηση από αυτήν που συζητήσατε, μπορείτε να κάνετε κράτηση στο προτεινόμενο κατάλυμα ή να αναζητήσετε έναν άλλο χώρο διαμονής.

Βεβαιωθείτε ότι η εναλλακτική λύση που προτείνει ο οικοδεσπότης είναι κατάλληλη για το ταξίδι σας πριν επιβεβαιώσετε την κράτηση.

Μετά την επιβεβαίωση της κράτησής σας

Αν ο οικοδεσπότης σάς ζητήσει να μείνετε σε διαφορετικό χώρο από αυτόν στον οποίο κάνατε κράτηση αρχικά και συμφωνείτε με την αλλαγή, εσείς ή ο οικοδεσπότης σας μπορείτε να αλλάξετε την κράτηση

Αν δεν θέλετε να αλλάξετε την κράτησή σας ή αν ο οικοδεσπότης σάς ζητήσει να την αλλάξετε χωρίς να αλλάξει επίσημα την κράτηση στην Airbnb, ζητήστε από τον οικοδεσπότη να ακυρώσει την κράτησή σας, ώστε να μπορείτε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή να βρείτε έναν άλλο χώρο διαμονής.

Αν ο χώρος του οικοδεσπότη διαφέρει σημαντικά κατά την άφιξή σας

Αν έχετε ήδη εισέλθει στον χώρο και πιστεύετε ότι ο χώρος του οικοδεσπότη δεν είναι ο χώρος για τον οποίο κάνατε κράτηση στην Airbnb, καταγράψτε το πρόβλημα και στείλτε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας εντός 72 ωρών από τη στιγμή που ανακαλύψατε το πρόβλημα. Ο οικοδεσπότης σας ενδέχεται να μπορεί να το διορθώσει αμέσως. 

Αν η καταχώρηση διαφέρει σημαντικά από την παρουσίασή της στην πλατφόρμα και ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμή. Αν δεν υπάρχει παρόμοιος χώρος ή αν προτιμάτε να μην κάνετε ξανά κράτηση, θα σας επιστρέψουμε όλο το ποσό που πληρώσατε ή μέρος του. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή