Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Ενημέρωση για τη νόσο COVID-19
    Για να δείτε τις επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, επιλέξτε μια κράτηση από τη σελίδα Ταξίδια. Η πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb ισχύει μόνο για ορισμένες κρατήσεις. Αν η ημερομηνία άφιξής σας είναι μετά τις 15 Σεπτεμβρίου, επισκεφτείτε ξανά αυτήν τη σελίδα στις 15 Αυγούστου 2020 για να ενημερωθείτε.

    Τι πρέπει να κάνω αν κάτι λείπει ή δεν ήταν σύμφωνα με τις προσδοκίες μου κατά την άφιξή μου στο χώρο;

    Αν παρατηρήσετε ότι κάτι λείπει, δεν λειτουργεί ή δεν το αναμένατε κατά την άφιξή σας στον χώρο, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    1. Επικοινωνήστε με τον οικοδεσπότη σας: Αν δώσετε στον οικοδεσπότη την ευκαιρία να διορθώσει ένα πρόβλημα, αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να αποκτήσετε αυτό που χρειάζεστε. Στη συνέχεια, μπορείτε να συνεχίσετε με την κράτησή σας όπως έχει προγραμματιστεί.
    2. Επικοινωνήστε μαζί μας: Αν δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας ή αν δεν απαντάει, ζητήστε βοήθεια από την Airbnb. Φροντίστε να τραβήξετε φωτογραφίες ή βίντεο το πρόβλημα καθώς με αυτόν τον τρόπο θα μας βοηθήσετε να καταλάβουμε την κατάσταση που αντιμετωπίζετε.

    Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη για μια πλήρη εξήγηση των προτύπων μας και των απαιτήσεων επιστροφής χρημάτων.

    Μην ξεχνάτε: Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή αν νιώσετε ότι απειλείται η προσωπική σας ασφάλεια, επικοινωνήστε αμέσως με τις τοπικές αστυνομικές αρχές ή με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

    Σχετικό περιεχόμενο
    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;