Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα ή θέμα κατά τη διαμονή σας

Να θυμάστε ότι μπορείτε να αναφέρετε ένα πρόβλημα στον οικοδεσπότη σας ή στην Airbnb εντός 72 ωρών από τη στιγμή που το ανακαλύψατε.

Καταγράψτε το πρόβλημα και στείλτε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας

Πώς να προετοιμαστείτε:

  • Καταγράψτε το πρόβλημα: Αν είναι δυνατόν, τραβήξτε φωτογραφίες ή βίντεο για να το τεκμηριώσετε, π.χ. αν λείπει ή δεν λειτουργεί μια παροχή.
  • Στείλτε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας: Ο οικοδεσπότης σας είναι το καλύτερο άτομο επικοινωνίας, αν προκύψει κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Πιθανότατα, θα μπορεί να σας βοηθήσει να το επιλύσετε. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας απευθείας για να μοιραστείτε μαζί του τι συμβαίνει.
  • Ζητήστε επιστροφή χρημάτων: Αν χρειαστεί να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων λόγω του προβλήματος, είναι πιο πιθανό ο οικοδεσπότης σας να αποδεχτεί το αίτημά σας αν συμφωνήσετε πρώτα για το ποσό. Στείλτε ένα αίτημα στον οικοδεσπότη σας για επιστροφή χρημάτων στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και αναφέρετε τις λεπτομέρειες του προβλήματος μαζί με τις φωτογραφίες ή το βίντεο.

Βρείτε βοήθεια από την Airbnb

Παρόλο που θέλουμε πάντα οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες να διευθετούν τα πράγματα άμεσα, αν μπορούν, γνωρίζουμε ότι δεν είναι πάντα δυνατό. Αν ο οικοδεσπότης δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, δεν απαντά καθόλου ή απορρίψει το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων, ενημερώστε μας κάνοντας κλικ ή πατώντας στην επιλογή "Βρείτε βοήθεια" από τη σελίδα της κράτησης. Κάποιο μέλος της ομάδας μας θα μεσολαβήσει για να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος.

Αν διαπιστώσουμε ότι πρόκειται για ένα θέμα που καλύπτεται από το AirCover για επισκέπτες, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο με συγκρίσιμη τιμή, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Αν δεν υπάρχει παρόμοιος χώρος ή αν προτιμάτε να μην κάνετε ξανά κράτηση, θα σας επιστρέψουμε όλο το ποσό που πληρώσατε ή μέρος του.

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή αν απειλείται η προσωπική σας ασφάλεια, επικοινωνήστε άμεσα με την τοπική αστυνομία ή τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Αν δεν γνωρίζετε τους αριθμούς τηλεφώνου των τοπικών υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, μπορείτε να τους βρείτε στο Κέντρο Ασφάλειας, στην εφαρμογή της Airbnb. Για προβληματισμούς σχετικά με τον διαμοιρασμό κατοικίας στην κοινότητά σας, επικοινωνήστε με την ομάδα Υποστήριξης Γειτονιάς. Για άλλα θέματα ασφάλειας, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ειδικής 24-ωρης γραμμής ασφάλειας. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, email ή συνομιλίας.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή