Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Βρείτε την κατάσταση της κράτησής σας ως επισκέπτη

Με την κατάσταση κράτησης, λαμβάνετε όποια πληροφορία μπορεί να χρειάζεστε, όπως αν έχει επιβεβαιωθεί η κράτησή σας ή αν χρειάζεται να ολοκληρώσετε κάποια ενέργεια, όπως να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας ή να αφήσετε κριτική. Για να βρείτε την κατάσταση της κράτησής σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Ελέγξτε την κατάσταση της κράτησής σας

  1. Μεταβείτε στα Εισερχόμενά σας
  2. Βρείτε το μήνυμα για την κράτηση που θέλετε να ελέγξετε
  3. Βρείτε την κατάσταση της κράτησης με το όνομα και το μήνυμα του οικοδεσπότη

Αν η κατάσταση έχει επιβεβαιωθεί σημαίνει ότι είστε έτοιμος/η! Θα λάβετε ένα email με τη σχετική ενημέρωση, μαζί με ένα μήνυμα κειμένου (SMS) και μια αναδυόμενη ειδοποίηση, εφόσον τις έχετε ενεργοποιήσει. Μάθετε πού θα βρείτε τον κωδικό επιβεβαίωσης.

Αν η κράτησή σας δεν έχει επιβεβαιωθεί

Σε καταχωρήσεις με Άμεση Κράτηση, η κράτησή σας επιβεβαιώνεται αυτόματα. Αν στείλατε αίτημα κράτησης στον οικοδεσπότη, έχει 24 ώρες για να απαντήσει. Αν απορρίψει το αίτημα ή δεν απαντήσει, μην ανησυχείτε: Δεν θα χρεωθείτε και μπορείτε να κάνετε κράτηση σε άλλο κατάλυμα. Σε κάθε περίπτωση, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει τον λογαριασμό σας με έγκυρα στοιχεία πληρωμής και την επαληθευμένη ταυτότητά σας (Ορισμένοι οικοδεσπότες την απαιτούν.)

Δεν είστε σίγουρος/η για την κατάσταση της κράτησής σας; Ανακαλύψτε τι σημαίνουν οι άλλες καταστάσεις κράτησης.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή