Μετάβαση στο περιεχόμενο
Παράλειψη και μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο βοήθειας

Πώς λειτουργούν οι ακυρώσεις χωρίς ποινή για τους οικοδεσπότες που έχουν ενεργοποιήσει την Άμεση κράτηση;

Οι οικοδεσπότες που έχουν ενεργοποιήσει τη λειτουργία Άμεσης κράτησης για την καταχώρησή τους μπορούν πάντα να ακυρώσουν, χωρίς ποινή, εάν δεν είναι ικανοποιημένοι με την κράτηση.

Μερικά παραδείγματα για το πότε ένας οικοδεσπότης μπορεί να ακυρώσει χωρίς ποινή είναι τα εξής:

  • Ο επισκέπτης έχει αρκετές δυσμενείς κριτικές που αφορούν τον οικοδεσπότη
  • Ο επισκέπτης δεν απάντησε σε ερωτήσεις που ο οικοδεσπότης πρέπει να γνωρίζει σχετικά με το ταξίδι του
  • Ο επισκέπτης καθιστά σαφές ότι πιθανώς θα παραβιάσει έναν από τους κανόνες του σπιτιού του οικοδεσπότη, όπως το να φέρει ένα κατοικίδιο ζώο ή να καπνίσει

Ακύρωση κράτησης χωρίς ποινή

Για να ακυρώσετε μια κράτηση με την οποία δεν είστε ικανοποιημένος/η:

  1. Μεταβείτε στην ενότητα Οι κρατήσεις σας στην airbnb.gr
  2. Βρείτε την κράτηση που πρέπει να ακυρώσετε
  3. Επιλέξτε Αλλαγή ή Ακύρωση
  4. για να ξεκινήσετε τη διαδικασία ακύρωσης
  5. Όταν σας ζητηθεί να επιλέξετε έναν λόγο ακύρωσης, επιλέξτε "Δεν είμαι ικανοποιημένος/η με την κράτηση ή ο επισκέπτης παραβίασε τους κανόνες του σπιτιού μου".

Όταν ακυρώσετε γι' αυτό το λόγο, όλες οι ποινές θα αρθούν.

Περιορισμοί

Θα μπορείτε να ακυρώσετε διαδικτυακά 3 φορές μέσα σε ένα χρόνο σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένος/η με μια κράτηση. Εάν ξεπεράσετε αυτόν τον αριθμό, θα πρέπει να καλέσετε την ομάδα Υποστήριξης Κοινότητας για να πραγματοποιήσετε μια ακύρωση χωρίς ποινή.

Εάν ακυρώσετε ένα μεγάλο αριθμό άμεσων κρατήσεων, μπορεί να σας ζητηθεί να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία Άμεσης Κράτησης. Να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να ακυρώσετε για κανένα λόγο που παραβιάζει την Πολιτική κατά των διακρίσεων της Airbnb.