Πληρωμές εκτός της Airbnb
Εκτός από λίγες εξαιρέσεις, ολόκληρο το κόστος της κράτησής σας εισπράττεται από την Airbnb. Αν πληρώσατε για οποιοδήποτε μέρος της κράτησής σας εκτός της Airbnb, υπάρχει πιθανότητα να έχετε πέσει θύμα απάτης.
Αν υποψιάζεστε περιστατικό απάτης, ενημερώστε μας αμέσως.
Χρεώσεις που μπορεί να εισπράξει απευθείας ένας οικοδεσπότης
Σε ορισμένες περιπτώσεις, κάποιοι οικοδεσπότες ίσως είναι εξουσιοδοτημένοι να εισπράττουν ορισμένες χρεώσεις και φόρους απευθείας από τους επισκέπτες, χρησιμοποιώντας έναν τρόπο πληρωμής εκτός της Airbnb.
Αυτές οι χρεώσεις πρέπει να αναφέρονται λεπτομερώς στην περιγραφή της καταχώρησης και να περιλαμβάνονται στην ανάλυση της τιμής πριν από την κράτηση. Συνήθως, χρεώνονται πριν από τη διαμονή, κατά την άφιξη ή εντός 48 ωρών από την αναχώρηση.
Πρόσθετες χρεώσεις:
- Εγγύηση: Οι οικοδεσπότες που διαχειρίζονται τις καταχωρήσεις τους με σύστημα κρατήσεων συνδεδεμένο με API μπορούν να ορίσουν εγγύηση, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προμήθειας εκτός σύνδεσης. Μάθετε περισσότερα για τις εγγυήσεις.
- Τέλη θερέτρου: Ποσό που μπορεί να καλύπτει παροχές όπως wifi ή στάθμευση με παρκαδόρο.
- Άλλες χρεώσεις: Χρεώσεις που καλύπτουν υπηρεσίες όπως τη μεταφορά από το αεροδρόμιο ή τη στάθμευση.
- Τοπικός φόρος πληρότητας: Σε ορισμένες περιοχές, οι οικοδεσπότες πρέπει να τον εισπράττουν αυτοπροσώπως, βάσει νόμου. Μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργούν οι φόροι για τους επισκέπτες.
Πότε να υποβάλλετε αναφορά
Σας αιφνιδίασε κάποιο περίεργο αίτημα για πληρωμή εκτός της ιστοσελίδας μας; Σας προτείνουμε να μας το αναφέρετε αμέσως.
Κάποιες από τις σημαντικότερες ενδείξεις για περιστατικά απάτης είναι τα αιτήματα για τραπεζικό έμβασμα και η παροχή τιμολογίων που είναι τυπωμένα ή σε μορφή PDF. Προσέξτε αν αναφέρονται όροι όπως Western Union, MoneyGram, τραπεζική επιταγή, έμβασμα ή Liberty Reserve.
Για να αναφέρετε ένα μήνυμα
Αναφέρετε ένα μήνυμα από υπολογιστή
- Κάντε κλικ στα Μηνύματα και επιλέξτε τη συνομιλία που θέλετε να αναφέρετε
- Στο μήνυμα, κάντε κλικ στις τρεις τελείες
- Κάντε κλικ στην Αναφορά μηνύματος
- Επιλέξτε τον λόγο που αναφέρετε το μήνυμα και κάντε κλικ στην επιλογή Εντάξει
- Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες (εάν χρειάζεται) και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην Υποβολή
Αναφέρετε ένα μήνυμα στην εφαρμογή της Airbnb
- Πατήστε Μηνύματα και επιλέξτε τη συνομιλία που θέλετε να αναφέρετε
- Κρατήστε πατημένο το μήνυμα για να εμφανιστούν οι τρεις τελείες
- Πατήστε Αναφορά μηνύματος
- Επιλέξτε τον λόγο που αναφέρετε το μήνυμα και πατήστε Εντάξει
- Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες (εάν χρειάζεται) και, στη συνέχεια, πατήστε Υποβολή
Αναφέρετε ένα μήνυμα στην εφαρμογή της Airbnb
- Πατήστε Μηνύματα και επιλέξτε τη συνομιλία που θέλετε να αναφέρετε
- Κρατήστε πατημένο το μήνυμα για να εμφανιστούν οι τρεις τελείες
- Πατήστε Αναφορά μηνύματος
- Επιλέξτε τον λόγο που αναφέρετε το μήνυμα και πατήστε Εντάξει
- Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες (εάν χρειάζεται) και, στη συνέχεια, πατήστε Υποβολή
Αναφέρετε ένα μήνυμα από πρόγραμμα περιήγησης για κινητά
- Πατήστε στα Μηνύματα και επιλέξτε τη συνομιλία που θέλετε να αναφέρετε
- Πατήστε στο μήνυμα για να εμφανιστούν οι τρεις τελείες
- Πατήστε Αναφορά μηνύματος
- Επιλέξτε τον λόγο που αναφέρετε το μήνυμα και πατήστε Εντάξει
- Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες (εάν χρειάζεται) και, στη συνέχεια, πατήστε Υποβολή
Για τους περισσότερους λόγους, θα έχετε την επιλογή να αποκλείσετε το άτομο ώστε να μη σας στείλει ξανά μήνυμα.
Πώς να αναφέρετε ένα email
Εάν λάβετε email από οποιοδήποτε άτομο που ζητάει πληρωμή εκτός της ιστοσελίδας μας, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως. Το ίδιο ισχύει και για αποστολείς με διεύθυνση email που τελειώνει σε airbnb.com.
Είδη απάτης
Μπορείτε να μας βοηθήσετε να σας προστατέψουμε από αυτά τα συχνά είδη απάτης, κάνοντας κράτηση μέσω της πλατφόρμας της Airbnb, διατηρώντας τη διεύθυνση email σας μυστική και εξετάζοντας προσεκτικά όσα email αναφέρουν ότι έχουν σταλεί από την Airbnb.
- Απάτη προκαταβολής: Ένα άτομο προσφέρεται να σας πληρώσει ή να σας δώσει κάτι αν πληρώσετε μέσω μιας υπηρεσίας εκτός της Airbnb.
- Απάτη ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing): Ένα άτομο στέλνει ένα email ή έναν σύνδεσμο, προσποιούμενο ότι είναι από την Airbnb ή άλλη αξιόπιστη ιστοσελίδα. Αυτά τα μηνύματα έχουν σχεδιαστεί για να σας εξαπατήσουν και να στείλετε εμπιστευτικές πληροφορίες, και μπορεί να περιέχουν κακόβουλο λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για να υποκλέψει τους κωδικούς πρόσβασης και τις επαφές σας.
- Απάτη που αφορά ταξίδι: Ένα άτομο σάς κάνει μια πολύ καλή προσφορά, με την προϋπόθεση ότι θα πληρώσετε μέσω τραπεζικού εμβάσματος, αλλά στη συνέχεια δεν σας προσφέρει αυτά που υποσχέθηκε.
- Απάτη υπερπληρωμής: Ένας επισκέπτης προσφέρεται να πληρώσει περισσότερα από την τιμή της καταχώρησης και μετά ζητάει μετρητά από τον οικοδεσπότη για να καλύψει τη διαφορά.
- Απάτη κράτησης μέσω τρίτου: Ένα άτομο προσφέρεται να κάνει κράτηση και να πληρώσει για μια καταχώρηση στην Airbnb μέσω τρίτης ιστοσελίδας ή υπηρεσίας, ισχυριζόμενο συχνά ότι έχει έκπτωση ή κουπόνι για την Airbnb. Αυτές οι κρατήσεις πληρώνονται συνήθως με κλεμμένες πιστωτικές κάρτες.
Σημείωση: Οι κρατήσεις που γίνονται εκτός της Airbnb παραβιάζουν τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας. Αν ανακαλύψουμε ότι μια κράτηση έχει γίνει μέσω τρίτης υπηρεσίας, μπορεί να ακυρώσουμε την κράτηση και να απενεργοποιήσουμε τον λογαριασμό του ατόμου που πραγματοποίησε την κράτηση, καθώς και του επισκέπτη.
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Είσπραξη προμηθειών εκτός της Airbnb
Γενικά, οι οικοδεσπότες δεν μπορούν να εισπράξουν πρόσθετες προμήθειες ή χρεώσεις εκτός της πλατφόρμας της Airbnb, εκτός αν έχουν λάβει ρητή… - Επισκέπτης
Αν ένας οικοδεσπότης ζητήσει περισσότερα χρήματα
Όλες οι πληροφορίες τιμολόγησης αναφέρονται όταν κάνετε κράτηση μέσω της Airbnb. Υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις. - Επισκέπτης
Ασφάλεια για οικοδεσπότες και επισκέπτες
Για να προστατεύσουμε την ασφάλεια στις διαμονές, τις εμπειρίες και την επικοινωνία, ορισμένες δραστηριότητες και συμπεριφορές δεν επιτρέπον…