Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Επιστρέψτε χρήματα στον επισκέπτη σας

Μπορεί να συμβεί και στους καλύτερους οικοδεσπότες: Το wifi δεν λειτουργεί ή το τζακούζι δεν είναι ζεστό. Αν κάτι συμβεί και ο επισκέπτης σας δεν απολαμβάνει τη διαμονή του, μπορείτε να του στείλετε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων, πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά τη διαμονή του. Θα τον ειδοποιήσουμε αμέσως και θα διεκπεραιώσουμε την επιστροφή χρημάτων εντός 48 ωρών.

Αφού στείλετε τα χρήματα, η συναλλαγή θεωρείται οριστική.

Επιστροφές χρημάτων πριν από την άφιξη

Για να επιστρέψετε χρήματα σε έναν επισκέπτη πριν από την ημερομηνία άφιξής του, μεταβείτε στις Κρατήσεις, επιλέξτε μια κράτηση και κάντε κλικ ή πατήστε Στείλτε ή ζητήστε χρήματα.

Για να επιστρέψετε χρήματα σε έναν επισκέπτη:

  1. Κάντε κλικ στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και μετά κάντε κλικ στην επιλογή Στείλτε χρήματα
  2. Επιλέξτε τον επισκέπτη στον οποίο θέλετε να στείλετε χρήματα και κάντε κλικ στην επιλογή Επόμενο
  3. Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων
  4. Κάντε κλικ στο Επόμενο
  5. Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
  6. Κάντε κλικ στο Επόμενο και, στη συνέχεια, στην Αποστολή

Οι οικοδεσπότες πρέπει να υποβάλουν επιστροφές χρημάτων ή αιτήματα εντός 60 ημερών μετά την αναχώρηση.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή