Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Πώς να απαντάτε στα αιτήματα αλλαγής κράτησης των επισκεπτών

Μερικές φορές, οι επισκέπτες χρειάζονται λίγη ευελιξία. Αν θέλουν να τροποποιήσουν μια επιβεβαιωμένη κράτηση (π.χ.: να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν διανυκτερεύσεις ή να επιλέξουν διαφορετικές ημερομηνίες), θα πρέπει να σας στείλουν ένα αίτημα αλλαγής κράτησης.

Μην αλλάζετε ή ακυρώνετε κρατήσεις εκ μέρους των επισκεπτών. Μπορεί να διακινδυνεύσετε την καλή κατάσταση του λογαριασμού οικοδεσπότη σας. Αντίθετα, στείλτε τους αυτές τις οδηγίες ώστε να το κάνουν οι ίδιοι. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να τροποποιήσουν την κράτησή τους μέσω του συνδέσμου στο email επιβεβαίωσης.

Απαντήστε σε ένα αίτημα αλλαγής κράτησης

Ανοίξτε τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη σας και βρείτε την επιλογή Απαντήστε στο αίτημα. Αν αποδεχτείτε τις αλλαγές, θα τεθούν αυτόματα σε ισχύ και ο επισκέπτης σας θα χρεωθεί ή θα λάβει επιστροφή χρημάτων, αν χρειάζεται.

Τι πρέπει να γνωρίζετε:

  • Δεν επιβάλλονται ποινές για την απόρριψη ενός αιτήματος
  • Αν και δεν υπάρχει χρονικό όριο, η γρήγορη απάντηση σε αιτήματα μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε  ακυρώσεις κρατήσεων
  • Οι επισκέπτες μπορούν να στείλουν αιτήματα αλλαγής κράτησης αφού επιβεβαιωθεί μια κράτηση και ανά πάσα στιγμή πριν από την αναχώρηση, ακόμη και μετά την άφιξή τους

Αν οι ανάγκες σας ως οικοδεσπότη αλλάξουν, δείτε πώς να στείλετε στον επισκέπτη σας ένα αίτημα αλλαγής κράτησης ή να ακυρώσετε μια κράτηση.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή