Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Επισκέπτες

    Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης για τη διαμονή μου;

    Σημείωση: Αν χρειάζεται να ακυρώσετε λόγω της πανδημίας COVID-19, διαβάστε αυτό το άρθρο σχετικά με τις επιλογές σας.

    Μπορείτε να βρείτε τις λεπτομέρειες ακύρωσης για τις καταχωρήσεις στο πάνω μέρος της σελίδας τους, καθώς και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης πριν πληρώσετε. Αν ακυρώσετε την κράτηση, το ποσό της επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη και τη στιγμή της ακύρωσης (όλες οι ώρες αφορούν την τοπική ζώνη ώρας της καταχώρησης).

    Αφού κάνετε κράτηση

    Αφού κάνετε κράτηση, μπορείτε πάντα να βρείτε την πολιτική και τις επιλογές ακύρωσης στα Ταξίδια σας:

    1. Μεταβείτε στα Ταξίδια και βρείτε το ταξίδι που μπορεί να ακυρώσετε
    2. Κάντε κλικ ή πατήστε στην Εμφάνιση λεπτομερειών ταξιδιού
    3. Μεταβείτε με κύλιση προς τα κάτω για να βρείτε την Πολιτική ακύρωσης

    Αν θέλετε να μάθετε την ακριβή επιστροφή χρημάτων τη δεδομένη στιγμή, ξεκινήστε την ακύρωση της κράτησής σας και θα εμφανιστεί μια λεπτομερής ανάλυση.

    Πώς ορίζονται οι πολιτικές

    Οι οικοδεσπότες ορίζουν την πολιτική ακύρωσης για διαμονές κάτω των 28 διανυκτερεύσεων. Για όλες τις διαμονές με τουλάχιστον 28 διανυκτερεύσεις, ισχύει η πολιτική ακύρωσης μακροπρόθεσμης ενοικίασης. Ορισμένοι οικοδεσπότες προσφέρουν επίσης τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τιμής με επιστροφή και τιμής χωρίς επιστροφή χρημάτων.

    Ακυρώσεις λόγω έκτακτης ανάγκης ή προβλημάτων με μια καταχώρηση

    Αν χρειαστεί να ακυρώσετε λόγω έκτακτης ανάγκης και ο λόγος σας εμπίπτει στην Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων, ενδέχεται να μπορείτε να ζητήσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων λόγω ειδικών περιστάσεων.

    Αν το κατάλυμα δεν είναι προσβάσιμο, καθαρό, ασφαλές ή αν υπάρχει κάποιο ζώο που ο οικοδεσπότης δεν ανέφερε στην περιγραφή της καταχώρησης, θα εγκρίνουμε την επιστροφή χρημάτων ή θα σας βοηθήσουμε να βρείτε άλλο χώρο διαμονής.

    Αν ένας οικοδεσπότης δεν μπορεί ή δεν θέλει να διορθώσει ένα πρόβλημα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 24 ωρών από τη στιγμή που εντοπίσατε το πρόβλημα. Για περιπτώσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις, θα ακυρώσουμε την κράτηση και θα εγκρίνουμε την επιστροφή χρημάτων.

    Μάθετε περισσότερα για την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη της Airbnb.

    Επιστροφές προμηθειών

    • Κόστος καθαρισμού: Αν υπάρχει κόστος καθαρισμού, επιστρέφεται πάντα αν ακυρώσετε πριν από την άφιξη.
    • Προμήθειες υπηρεσιών της Airbnb: Αν υπάρχει προμήθεια υπηρεσιών της Airbnb, επιστρέφεται μόνο αν ακυρώσετε κατά τη διάρκεια της περιόδου δωρεάν ακύρωσης της κράτησής σας. Επίσης, η προμήθεια υπηρεσιών δεν επιστρέφεται σε περίπτωση που η κράτηση που ακυρώθηκε συμπίπτει με άλλη κράτησή σας ή αν η προμήθεια υπηρεσιών έχει ήδη επιστραφεί 3 φορές τους τελευταίους 12 μήνες.
    • Προμήθειες που καταβάλλονται στην ιδιοκτησία: Αν ένα ξενοδοχείο ή άλλος επαγγελματίας οικοδεσπότης εισπράττει προμήθεια ιδιοκτησίας, η επιστροφή της προμήθειας εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του οικοδεσπότη.
    Σχετικό περιεχόμενο
    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;
    Δεν είστε επισκέπτης;
    Επιλέξτε διαφορετικό ρόλο, για να βρείτε το ενημερωτικό άρθρο που χρειάζεστε.