Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Ενημέρωση για τη νόσο COVID-19
    Για να δείτε τις επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, επιλέξτε μια κράτηση από τη σελίδα Ταξίδια. Η πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb ισχύει μόνο για ορισμένες κρατήσεις. Αν η ημερομηνία άφιξής σας είναι μετά τις 15 Σεπτεμβρίου, επισκεφτείτε ξανά αυτήν τη σελίδα στις 15 Αυγούστου 2020 για να ενημερωθείτε.

    Πώς διαβάζω και στέλνω μηνύματα;

    Η αποστολή μηνυμάτων στην Airbnb ξεκινά όταν ένας επισκέπτης υποβάλει ένα ερώτημα ή ένα αίτημα κράτησης. Στη συνέχεια, όλα τα μηνύματα που σχετίζονται με το εν λόγω ερώτημα ή αίτημα κράτησης θα εμφανίζονται στα εισερχόμενά σας.

    Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος/η στον λογαριασμό σας στην Airbnb για να διαβάσετε ή να στείλετε μηνύματα και μπορείτε να στείλετε μόνο μέχρι 30 μηνύματα σε μια περίοδο 24 ωρών.

    Για να διαβάσετε ή να στείλετε ένα μήνυμα

    1. Μεταβείτε στα Μηνύματά σας
    2. Επιλέξτε Ταξίδι ή Φιλοξενία
    3. Κάντε κλικ στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων για να διαβάσετε τα υπάρχοντα μηνύματα ή στείλτε ένα νέο

    Για να αφαιρέσετε ένα μήνυμα από τα εισερχόμενά σας

    1. Μεταβείτε στα Μηνύματά σας
    2. Κάντε κλικ στο Ταξίδι ή Φιλοξενία
    3. Περάστε τον κέρσορα από τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων που θέλετε να αφαιρέσετε και επιλέξτε Αρχειοθέτηση.

    Για να διαβάσετε ένα μήνυμα που έχει αρχειοθετηθεί, κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού πάνω από τα μηνύματά σας και επιλέξτε Αρχειοθετημένα.

    Περισσότερες λεπτομέρειες

    Αν ένα μήνυμα σας φέρει σε δύσκολη θέση ή κάποιος προσπαθήσει να σας πείσει να πληρώσετε εκτός της Airbnb, κάντε κλικ στο εικονίδιο με τη σημαία δίπλα στο μήνυμα για να μας ενημερώσετε.

    Όταν κάνετε κλικ σε ένα μήνυμα, μπορείτε να διαβάσετε τη συνομιλία και να βρείτε επίσης τις ακόλουθες πληροφορίες (είτε στη σελίδα αν βρίσκεστε σε σταθερό υπολογιστή είτε πατώντας στον σύνδεσμο Λεπτομέρειες στην κορυφή των μηνυμάτων αν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή της Airbnb):

    • Προφίλ οικοδεσπότη ή επισκέπτη, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των κριτικών, των επαληθεύσεων και της περιγραφής
    • Στοιχεία κράτησης και πληρωμής, όπως η ημερομηνία του ερωτήματος, ο αριθμός των επισκεπτών και η ανάλυση των τιμών
    • Συμβάντα όπως οι επιβεβαιώσεις κράτησης, οι προεγκρίσεις και οι ειδικές προσφορές που σημειώνονται στο χρονοδιάγραμμα των συνομιλιών
    • Αν απαιτείται οποιαδήποτε ενέργεια από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των ερωτημάτων κράτησης ή των αιτημάτων κράτησης (θα βρείτε ένα μήνυμα στην κορυφή της σελίδας, πάνω από τη συνομιλία)

    Οι οικοδεσπότες θα βρουν επίσης πληροφορίες σχετικά με το ποσό που πληρώνει ο επισκέπτης και το ποσό που θα κερδίσουν, μαζί με ένα στιγμιότυπο του ημερολογίου τους.

    Σχετικό περιεχόμενο
    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;