Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Γιατί ο τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη μου τέθηκε σε αναμονή όταν υπέβαλα αίτημα για να κάνω κράτηση;

When you submit a reservation request, we may place a hold on your payment method, called an authorization, for the full amount of the reservation.

If your reservation is accepted, the authorization will turn into a real charge and the amount will be deducted from your payment account.

If your request is declined or expires, the authorization will disappear or appear as a refund in your payment account. Depending on the processing time of your bank, the release of the authorization may take up to 7 business days.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή