Οδηγίες
•
Επισκέπτης
Γιατί ο τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη μου τέθηκε σε αναμονή όταν υπέβαλα αίτημα για να κάνω κράτηση;
Γιατί ο τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη μου τέθηκε σε αναμονή όταν υπέβαλα αίτημα για να κάνω κράτηση;
When you submit a reservation request, we may place a hold on your payment method, called an authorization, for the full amount of the reservation.
If your reservation is accepted, the authorization will turn into a real charge and the amount will be deducted from your payment account.
If your request is declined or expires, the authorization will disappear or appear as a refund in your payment account. Depending on the processing time of your bank, the release of the authorization may take up to 7 business days.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Επίσπευση της διαδικασίας ακύρωσης της δέσμευσης ποσού ή επιστροφής χρημάτων
Ο χρόνος επεξεργασίας για ακυρώσεις δέσμευσης ποσού και επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής σας, επομένως δεν υπάρχει δυνατ… - Επισκέπτης
Γιατί χρεώθηκα δύο φορές για μια κράτηση;
Μπορεί να χρειαστεί να παρέχετε εξουσιοδότηση στον τρόπο πληρωμής σας κατά τη διάρκεια της κράτησης και πριν από την τελική χρέωση. - Επισκέπτης
Έθεσα υπό αμφισβήτηση μια χρέωση από την Airbnb στην τράπεζά μου. Ποιο είναι το επόμενο βήμα;
Όταν θέτετε υπό αμφισβήτηση μια χρέωση στην τράπεζά σας, ξεκινάτε μια διαδικασία αμφισβήτησης που ονομάζεται αντιστροφή χρέωσης. Αυτή η διαδ…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή