Πώς χρεώνεστε για ζημιές
Τα ατυχήματα είναι σπάνια, αλλά συμβαίνουν. Αν εσείς, ένας καλεσμένος σας ή ένα κατοικίδιο ευθύνεται για ζημιές κατά τη διάρκεια μιας διαμονής, ενημερώστε αμέσως τον οικοδεσπότη σας.
Ο οικοδεσπότης σας μπορεί να σας στείλει ένα αίτημα αποζημίωσης στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να καλύψει το κόστος της ζημιάς και θα έχετε στη διάθεσή σας 24 ώρες για να απαντήσετε.
Τι να κάνετε αν σπάσετε ή προκαλέσετε ζημιά σε κάτι κατά τη διάρκεια της διαμονής σας
Θα πρέπει να ενημερώσετε αμέσως τον οικοδεσπότη σας αν σπάσατε ή καταστρέψατε κάτι κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε είναι να του στείλετε ένα μήνυμα μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της Airbnb, σε περίπτωση που η ομάδα Υποστήριξης Κοινότητας πρέπει να ανατρέξει σε αυτό αργότερα. Αν μπορείτε να παρέχετε φωτογραφίες, ακόμη καλύτερα.
Εάν ενημερώσετε εκ τω προτέρων για τις ζημιές, δίνετε στον οικοδεσπότη σας όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο για να επισκευάσει το αντικείμενο, πριν από την άφιξη του επόμενου επισκέπτη. Επιπλέον, τόσο εσείς όσο και ο οικοδεσπότης σας έχετε την ευκαιρία να βρείτε μια λύση χωρίς τη μεσολάβηση της Airbnb.
Αν ο οικοδεσπότης σας σάς στείλει ένα αίτημα αποζημίωσης μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων
Αν ο οικοδεσπότης σας πιστεύει ότι ευθύνεστε για ζημιές, χαμένα αντικείμενα ή μη αναμενόμενο κόστος καθαρισμού, μπορεί να σας στείλει αίτημα αποζημίωσης μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Έχετε 24 ώρες για να απαντήσετε.
- Αν καταβάλετε ολόκληρο το ποσό, το αίτημα θα κλείσει
- Αν καταβάλετε μέρος του ποσού, απορρίψετε το αίτημα ή δεν απαντήσετε στο αίτημα, ο οικοδεσπότης σας μπορεί να ζητήσει τη μεσολάβηση της Airbnb ή της ασφαλιστικής μας εταιρείας ως επόμενο βήμα
Η Airbnb μπορεί να μεσολαβήσει για να εξετάσει το αίτημα
Αν ο οικοδεσπότης σας ζητήσει τη μεσολάβηση της Airbnb, ένα μέλος της ομάδας Υποστήριξης Κοινότητας θα καθορίσει αν ευθύνεστε εσείς για τη ζημιά και αν το ποσό που ζητά ο οικοδεσπότης σας είναι εύλογο. Για να το κάνει, θα εξετάσει τα αποδεικτικά στοιχεία που παρείχε ο οικοδεσπότης σας, καθώς και τυχόν σημειώσεις που συμπεριλάβατε στην αρχική σας απάντηση στο αίτημα του οικοδεσπότη. Μπορεί επίσης να επικοινωνήσει μαζί σας ή με άλλα άτομα που μπορεί να έχουν πληροφορίες σχετικά με την αξίωση λόγω ζημίας του οικοδεσπότη.
Μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε
Θα σας δοθεί η ευκαιρία να υποβάλετε οικειοθελώς μια έγκαιρη πληρωμή ή ένσταση. Αν δεν υποβάλετε έγκαιρη πληρωμή ή ένσταση ή αν η ένστασή σας δεν είναι επιτυχής, θα χρεωθείτε στον τρόπο πληρωμής σας. (Δεν ισχύει για διαμονές στην Κίνα, την Ιαπωνία ή την Ινδία.) Δεν θα χρεωθείτε ποτέ χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή χωρίς να έχετε ευκαιρία να υποβάλετε ένσταση πριν και μετά τη χρέωση. Αφού χρεωθείτε, θα έχετε στη διάθεσή σας 60 ημέρες για να υποβάλετε ένσταση.
Η διαχείριση των ζημιών δεν είναι ευχάριστη, αλλά αυτή η διαδικασία έχει σχεδιαστεί για να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαιη. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών και στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών Πληρωμών.
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες
Η Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες, που αποτελεί μέρος του AirCover για οικοδεσπότες, παρέχει στους οικοδεσπότες κάλυψη ύψους 3 εκατομμ… - Επισκέπτης
Εγγυήσεις
Οι εγγυήσεις ορίζονται είτε από την Airbnb είτε από τους οικοδεσπότες. Μπορούν να βασίζονται στα χαρακτηριστικά του χώρου διαμονής ή/και στη… - Επισκέπτης
Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων
Στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μπορείτε να στέλνετε ή να ζητάτε χρήματα για οτιδήποτε σχετίζεται με το ταξίδι σας στην Airbnb. Οι επισκέπτε…