Εγγυήσεις
Οι οικοδεσπότες δεν επιτρέπεται να χρεώνουν εγγύηση στους επισκέπτες μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων ή εκτός της πλατφόρμας της Airbnb. Αντ' αυτού, ενημερώνουμε τους επισκέπτες κατά τη στιγμή της κράτησης ότι ο τρόπος πληρωμής τους ενδέχεται να χρεωθεί αν προκαλέσουν ζημιά κατά τη διάρκεια μιας διαμονής.
Εξαίρεση: Οι οικοδεσπότες που διαχειρίζονται τις καταχωρήσεις τους με σύστημα κρατήσεων συνδεδεμένο με API μπορούν να ορίσουν εγγύηση, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προμήθειας εκτός σύνδεσης. Αν ένας οικοδεσπότης το κάνει αυτό, οι απαιτήσεις της εγγύησης θα ανακοινώνονται με σαφήνεια κατά τη διαδικασία κράτησης.
Αποζημίωση για ζημιές χωρίς εγγύηση
Αν ένας επισκέπτης, ένας καλεσμένος του ή ένα κατοικίδιο προκαλέσει ζημιά κατά τη διάρκεια μιας διαμονής, ο οικοδεσπότης μπορεί να ζητήσει αποζημίωση από τον επισκέπτη μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Αν η Airbnb μεσολαβήσει και αποφασίσει ότι ο επισκέπτης ευθύνεται, μπορεί να χρεωθεί ο τρόπος πληρωμής του επισκέπτη.
Αν είστε επισκέπτης, μάθετε περισσότερα εδώ για τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε αν προκληθεί ζημιά. Αν είστε οικοδεσπότης, μάθετε περισσότερα εδώ σχετικά με το πώς να ζητήσετε αποζημίωση για ζημιές, χαμένα αντικείμενα και μη αναμενόμενο καθαρισμό.
Σχετικό περιεχόμενο
- ΟικοδεσπότηςΔιαχείριση καταχωρήσεων με σύστημα κρατήσεων συνδεδεμένο με APIΑν ο λογαριασμός του ιδιοκτήτη της ομάδας διαχειρίζεται καταχωρήσεις στην Airbnb μέσω συστήματος κρατήσεων συνδεδεμένου με API, το σύστημα μ…
- ΕπισκέπτηςΕίσπραξη προμηθειών εκτός της AirbnbΓενικά, οι οικοδεσπότες δεν μπορούν να εισπράξουν πρόσθετες προμήθειες ή χρεώσεις εκτός της πλατφόρμας της Airbnb, εκτός αν έχουν λάβει ρητή…
- ΕπισκέπτηςΠληρωμές εκτός της AirbnbΑν ένας οικοδεσπότης στην Airbnb σάς ζητήσει να πληρώσετε εκτός της ιστοσελίδας ή μέσω άλλης εταιρείας, αναφέρετε το συμβάν σε εμάς.