Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Αποστολή ειδικών προσφορών

Οι ειδικές προσφορές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να λάβετε πιο γρήγορα κρατήσεις ή να προτείνετε στοιχεία κράτησης που σας εξυπηρετούν καλύτερα.

Πώς λειτουργούν

Όταν ένας χρήστης σάς στέλνει μήνυμα πριν κάνει κράτηση ή υποβάλει αίτημα κράτησης, μπορείτε να απαντήσετε με μια ειδική προσφορά που περιλαμβάνει μια εξατομικευμένη τιμή. Μπορείτε επίσης να αντιπροτείνετε διαφορετικές ημερομηνίες ή έναν άλλο από τους χώρους σας. Θα έχει 24 ώρες για να αποδεχτεί την προσφορά και, αφού το κάνει, η κράτησή του θα επιβεβαιωθεί αυτόματα.

Αν έχει ήδη κάνει κράτηση ή έχει στείλει αίτημα για τον χώρο σας, δεν μπορείτε να στείλετε μια ειδική προσφορά. Ωστόσο, μπορείτε να του προσφέρετε έκπτωση αλλάζοντας τα στοιχεία της κράτησης.

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι το ημερολόγιό σας είναι ανοιχτό και ότι δεν έχετε κάποιο αίτημα σε εκκρεμότητα για τις ημερομηνίες της προσφοράς σας. Αν έχετε, θα πρέπει να το απορρίψετε. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι θέλετε να φιλοξενήσετε τον επισκέπτη, επειδή η κράτησή του θα επιβεβαιωθεί αυτόματα αν αποδεχτεί την προσφορά σας.

Για να στείλετε μια ειδική προσφορά:

  1. Κάντε κλικ στα Εισερχόμενα και ανοίξτε το μήνυμα από τον επισκέπτη σας
  2. Κάντε κλικ στην Ειδική προσφορά
  3. Στο Υποσύνολο, εισαγάγετε την τιμή που θέλετε να προσφέρετε για ολόκληρη τη διαμονή
  4. Κάντε κλικ στην Αποστολή ειδικής προσφοράς

Λάβετε υπόψη τα εξής:

  • Η τιμή πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις διανυκτερεύσεις της κράτησης
  • Φροντίστε να συμπεριλάβετε τυχόν πρόσθετες χρεώσεις, όπως το κόστος καθαρισμού
  • Μη συμπεριλάβετε τους φόρους, την προμήθεια υπηρεσιών ή την εγγύηση, αν χρησιμοποιείτε τη λειτουργία προμήθειας εκτός σύνδεσης (οι φόροι και η προμήθεια υπηρεσιών θα προστεθούν αυτόματα και οι εγγυήσεις θα διευθετηθούν ξεχωριστά)
  • Για ειδικές προσφορές που αφορούν κρατήσεις άνω των 28 ημερών, μπορείτε να επιλέξετε να προσφέρετε ένα υποσύνολο (ολόκληρο το ποσό) ή μια μηνιαία τιμή
  • Η Airbnb μπορεί να αποκλείσει το ημερολόγιό σας αν δεν έχετε παράσχει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για τον λογαριασμό σας. Γι' αυτό βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία είναι ενημερωμένα.

Στη συνέχεια, θα ειδοποιήσουμε τον επισκέπτη με τις λεπτομέρειες της προσφοράς, όπου οι φόροι και οι προμήθειες υπηρεσιών θα εμφανίζονται ως ξεχωριστά ποσά.

Αποστολή πολλών προσφορών

Όταν στέλνετε ειδικές προσφορές σε πολλούς επισκέπτες για τις ίδιες ημερομηνίες, επωφελείται ο επισκέπτης που θα αποδεχτεί πρώτος την προσφορά. Γι' αυτόν τον λόγο, σας προτείνουμε να είστε ξεκάθαροι στα μηνύματά σας σχετικά με την πιθανότητα να ενδιαφέρονται και άλλα άτομα να κάνουν κράτηση για τις ίδιες ημερομηνίες.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

  • Επισκέπτης

    Προσκλήσεις και ειδικές προσφορές

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν οικοδεσπότη σχετικά με τον χώρο, πριν ζητήσετε να κάνετε κράτηση. Στη συνέχεια, ο οικοδεσπότης έχει την ε…
  • Οικοδεσπότης

    Αλλαγή ή ανάκληση ειδικής προσφοράς

    Μπορείτε να κάνετε αλλαγές ή να αποσύρετε μια ειδική προσφορά εφόσον ο επισκέπτης δεν την έχει αποδεχτεί.
  • Οικοδεσπότης

    Απάντηση σε αίτημα

    Έχετε 24 ώρες για να αποδεχτείτε ή να απορρίψετε ένα αίτημα κράτησης πριν λήξει.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή