Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων

    Σημείωση: Αυτό το άρθρο δεν εξετάζει τις περιστάσεις που σχετίζονται με την πανδημία του κοροναϊού (νόσος COVID-19). Ανατρέξτε στο άρθρο σχετικά με τις ειδικές περιστάσεις για τη νόσο COVID-19, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την κάλυψη περιστάσεων που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19 και, ειδικότερα, σχετικά με τους περιορισμούς της κάλυψης για κρατήσεις που έγιναν μετά τις 14 Μαρτίου 2020.

    Αυτή η πολιτική ισχύει για κρατήσεις με άφιξη έως και τις 19 Ιανουαρίου 2021. Για τις κρατήσεις με άφιξη μετά από αυτήν την ημερομηνία, θα ισχύει η ενημερωμένη πολιτική που ακολουθεί.

    Ισχύει μέχρι: 19 Ιανουαρίου 2021

    Πώς λειτουργεί

    Ενδέχεται να μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας ή να καταργήσουμε τις ποινές ακύρωσης αν χρειάζεται να ακυρώσετε λόγω ειδικών περιστάσεων, τις οποίες δεν μπορείτε να ελέγξετε. Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με περιπτώσεις που καλύπτονται από την Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων. Πριν ακυρώσετε, ελέγξτε αν η περίπτωσή σας συμπεριλαμβάνεται στην παρακάτω λίστα και αν μπορείτε να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Είναι σημαντικό να έχετε υπόψη ότι οι ακυρώσεις χωρίς ποινή ισχύουν μόνο για ειδικές περιστάσεις που λαμβάνουν χώρα πριν από την επίσημη ημερομηνία άφιξης για την κράτησή σας. Επιπλέον, η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων δεν ισχύει για κρατήσεις του Luxe ή της Luxury Retreats, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

    Περιπτώσεις στις οποίες απαιτούνται δικαιολογητικά

    Θάνατος οικοδεσπότη, επισκέπτη, συνοικοδεσπότη, επιπλέον επισκέπτη, συγγενή πρώτου βαθμού ή φροντιστή υγείας. Θα χρειαστεί να υποβάλετε ένα από τα παρακάτω δικαιολογητικά:

    • Πιστοποιητικό θανάτου
    • Αναγγελία θανάτου
    • Ειδησεογραφικό άρθρο όπου αναφέρεται το όνομα του αποθανόντα
    • Αναφορά της αστυνομίας

    Μη αναμενόμενη σοβαρή ασθένεια ή τραυματισμός οικοδεσπότη ή ταξιδιώτη. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε γνωμάτευση γιατρού, στην οποία θα επιβεβαιώνεται η αδυναμία του ατόμου να φιλοξενήσει ή να ταξιδέψει λόγω μη αναμενόμενης, σοβαρής ασθένειας ή τραυματισμού. Η ημερομηνία της γνωμάτευσης θα πρέπει επίσης να είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας που έγινε η κράτηση και να υποβάλλεται εντός 14 ημερών από την ακύρωση. Προς το παρόν, τυχόν προϋπάρχουσες συνθήκες που είναι γνωστές στον χρήστη τη στιγμή της κράτησης δεν καλύπτονται από την Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων.

    Υποχρεώσεις λόγω κυβερνητικής εντολής, όπως είναι η συμμετοχή ατόμου σε δίκη ως ενόρκου, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, η παράσταση σε δικαστήριο και οι στρατιωτικές υποχρεώσεις. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε ένα αντίγραφο της επίσημης ειδοποίησης, με ημερομηνία μεταγενέστερη της ημερομηνίας που έγινε η κράτηση, και όπου θα αναγράφεται το όνομα του ατόμου που θα εκπληρώσει την υποχρέωση.

    Μη αναμενόμενη ζημιά στην ιδιοκτησία, επισκευές και προβλήματα με τις παροχές στο κατάλυμα, που καθιστούν επικίνδυνη τη φιλοξενία επισκεπτών ή που δεν επιτρέπουν στους επισκέπτες την πρόσβαση σε βασικές παροχές, όπως το τρεχούμενο νερό. Δεν ισχύει για προγραμματισμένες εργασίες ανακαίνισης. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε όλα τα παρακάτω δικαιολογητικά:

    • Αποδεικτικό ότι η επίλυση του προβλήματος είναι σε εξέλιξη
    • Εκτίμηση για το πότε θα επιλυθεί το πρόβλημα
    • Τιμολόγιο για τις επισκευές που πραγματοποιούνται
    • Φωτογραφίες της ζημιάς

    Προβλήματα στις μετακινήσεις που καθιστούν αδύνατη τη μετάβαση προς τον προορισμό, συμπεριλαμβανομένων των κλειστών δρόμων και ακυρώσεων πτήσεων, όταν δεν υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι μετάβασης στον προορισμό. Σε αυτά τα προβλήματα συμπεριλαμβάνονται αποκλεισμοί και ακυρώσεις λόγω φυσικών καταστροφών, όπως είναι οι σεισμοί και οι ισχυρές καταιγίδες. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε ειδοποίηση σχετικά με τον αποκλεισμό του δρόμου ή δικαιολογητικά από την αεροπορική εταιρεία για την ακύρωση της πτήσης σας, καθώς και δικαιολογητικά που να επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι δυνατό να ταξιδέψετε στον προορισμό σας.

    Ακυρώσεις δρομολογίων τρένων, λεωφορείων ή πλοίων, όταν δεν υπάρχουν άλλα δρομολόγια την ίδια ημέρα. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν με σαφήνεια ότι η υπηρεσία μεταφορών δεν λειτουργούσε εκείνη την ημέρα, όπως ένα στιγμιότυπο οθόνης του ιστότοπου της εταιρείας ή έναν σύνδεσμο με την επίσημη δήλωση της υπηρεσίας μεταφορών.

    Περιπτώσεις στις οποίες απαιτείται ειδικός έλεγχος

    Δεν χρειάζονται δικαιολογητικά για τις παρακάτω περιπτώσεις, αλλά η εξειδικευμένη ομάδα μας θα ελέγξει καθεμία ξεχωριστά, για να διαπιστωθεί αν επηρεάζεστε άμεσα.

    Κρατήσεις μέσω Open Homes που έχουν ακυρωθεί. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα Open Homes.

    Φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικές ενέργειες και πολιτικές αναταραχές που δεν επιτρέπουν στον επισκέπτη να ταξιδέψει προς ή από κάποιον προορισμό ή που καθιστούν επικίνδυνη τη φιλοξενία επισκεπτών.

    Επιδημικές νόσοι ή ασθένειες που επηρεάζουν ξαφνικά μια περιοχή ή μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων. Δεν ισχύει για υπάρχουσες ασθένειες που σχετίζονται με μια περιοχή, όπως είναι η ελονοσία στην Ταϊλάνδη ή ο δάγκειος πυρετός στη Χαβάη. Όσον αφορά την έξαρση μιας νόσου, οι αλλαγές στην πολιτική μας και το πεδίο εφαρμογής της θα καθορίζονται με βάση τις ανακοινώσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των τοπικών αρχών.

      Ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβάλλονται από την κυβέρνηση, την υπηρεσία επιβολής του νόμου ή τον στρατό και περιορίζουν τη μετάβαση προς ή την αναχώρηση από το κατάλυμα ή την τοποθεσία της εμπειρίας.

      Προειδοποιήσεις ασφάλειας και προστασίας που εκδίδονται για την περιοχή του καταλύματος ή της εμπειρίας, ή την περιοχή αναχώρησης του εκάστοτε επισκέπτη.

      Σημαντικές διακοπές στην παροχή υπηρεσιών κοινής ωφέλειας που επηρεάζουν την περιοχή του καταλύματος ή της εμπειρίας.

      Αλλαγές στις προϋποθέσεις έκδοσης βίζας ή διαβατηρίου που καθιστούν αδύνατο το ταξίδι προς τον προορισμό. Δεν ισχύει για την απώλεια ή τη λήξη ταξιδιωτικών εγγράφων.

      Τι να κάνετε στη συνέχεια

      Αν έχετε επιβεβαιώσει ότι η περίπτωσή σας πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, ακυρώστε την κράτησή σας για το κατάλυμα ή Εμπειρία στην Airbnb. Αν η κράτησή σας εμπίπτει σε κάποια από τις αναγνωρισμένες ειδικές περιστάσεις, θα λάβετε ειδοποίηση ότι έχετε δικαίωμα να ακυρώσετε την κράτησή σας χωρίς ποινές και, αν είστε επισκέπτης, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

      Αν η κράτησή σας δεν πληροί αυτόματα της προϋποθέσεις, συνεχίστε με τη διαδικασία ακύρωσης και έπειτα επικοινωνήστε μαζί μας για να διεκδικήσετε επιστροφή χρημάτων. Θα σας καθοδηγήσουμε στα επόμενα βήματα, όπου θα πρέπει να υποβάλετε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και να περιμένετε να ελεγχθεί η υπόθεσή σας από την ομάδα μας. Οι αξιώσεις για επιστροφή χρημάτων πρέπει να υποβάλλονται εντός 14 ημερών από την ακύρωση.

      Σημείωση: Η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων που ακολουθεί, ισχύει για όλες τις κρατήσεις με άφιξη από τις 20 Ιανουαρίου 2021 και μετά. Για όλες τις κρατήσεις με άφιξη πριν από τις 20 Ιανουαρίου 2021, θα ισχύει η παραπάνω Πολιτική που υπάρχει ήδη. Η εφαρμογή της παρούσας Πολιτικής στη νόσο COVID-19 δεν θα αλλάξει όταν θα τεθεί σε ισχύ η νέα Πολιτική στις 20 Ιανουαρίου 2021 και οι περισσότερες περιστάσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19 θα εξακολουθούν να μην καλύπτονται.

      Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων

      Ημερομηνία έναρξης ισχύος: 20 Ιανουαρίου 2021

      Επισκόπηση

      Η παρούσα Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων εξηγεί πώς αντιμετωπίζονται οι ακυρώσεις όταν προκύπτουν απρόβλεπτα συμβάντα πέρα από τον έλεγχό σας μετά την κράτηση που καθιστούν αδύνατη ή παράνομη την ολοκλήρωση της κράτησής σας. Η παρούσα Πολιτική ισχύει για κρατήσεις σε καταλύματα και Εμπειρίες.

      Όταν επιτρέπεται η ακύρωση βάση της παρούσας Πολιτικής, η πολιτική διέπει και υπερισχύει της πολιτικής ακύρωσης της κράτησης. Οι επισκέπτες που επηρεάζονται από ένα συμβάν που καλύπτεται από την παρούσα Πολιτική μπορούν να ακυρώσουν την κράτησή τους και να λάβουν, ανάλογα με τις περιστάσεις, επιστροφή χρημάτων σε μετρητά, ταξιδιωτικούς πόντους ή/και άλλο αντάλλαγμα. Οι οικοδεσπότες που επηρεάζονται από συμβάν που καλύπτεται από την παρούσα Πολιτική μπορούν να ακυρώσουν χωρίς δυσμενείς συνέπειες, αλλά, ανάλογα με τις περιστάσεις, οι ημερομηνίες της κράτησης που ακυρώθηκε μπορεί να παραμείνουν αποκλεισμένες στα ημερολόγιά τους.

      Ποια συμβάντα καλύπτονται

      Στην παρούσα Πολιτική χρησιμοποιείται ο όρος "Συμβάν" στις ακόλουθες καταστάσεις που συμβαίνουν μετά την κράτηση, είναι απρόβλεπτες κατά τη στιγμή της κράτησης και αποτρέπουν ή απαγορεύουν βάσει νόμου την ολοκλήρωση της κράτησης.

      Αλλαγές στις απαιτήσεις της κυβέρνησης για τα ταξίδια. Απροσδόκητες αλλαγές στις προϋποθέσεις έκδοσης βίζας ή διαβατηρίου που επιβάλλονται από κρατική υπηρεσία και εμποδίζουν το ταξίδι προς τον προορισμό. Δεν ισχύει για την απώλεια ή τη λήξη των ταξιδιωτικών εγγράφων ή άλλες προσωπικές περιστάσεις που σχετίζονται με την εξουσιοδότηση ενός επισκέπτη να ταξιδέψει.

      Κήρυξη καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και επιδημιών. Η κυβέρνηση κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, επιδημία, πανδημία και κατάσταση έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία, σε τοπικό ή κρατικό επίπεδο. Δεν ισχύει για ασθένειες που είναι ενδημικές ή σχετίζονται συνήθως με μια περιοχή, όπως είναι η ελονοσία στην Ταϊλάνδη ή ο δάγκειος πυρετός στη Χαβάη.

      Κρατικοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβάλλονται από κρατική υπηρεσία και εμποδίζουν ή απαγορεύουν το ταξίδι προς, τη διαμονή ή την επιστροφή από την τοποθεσία του καταλύματος. Δεν ισχύει για μη δεσμευτικές προειδοποιήσεις για ταξίδια και συναφείς κρατικές οδηγίες.

      Στρατιωτικές δράσεις και άλλες εχθροπραξίες. Πράξεις πολέμου, εχθροπραξίες, εισβολές, εμφύλιος πόλεμος, τρομοκρατία, εκρήξεις, βομβαρδισμοί, επαναστάσεις, εξεγέρσεις, πολιτικές αναταραχές και εμφύλιες διαμάχες.

      Φυσικές καταστροφές. Φυσικές καταστροφές, θεομηνίες, διακοπές στην παροχή βασικών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας σε μεγάλη κλίμακα, εκρήξεις ηφαιστείων, τσουνάμι και άλλα δυσμενή και ασυνήθιστα καιρικά φαινόμενα. Δεν ισχύει για καιρικές ή φυσικές συνθήκες που είναι αρκετά συνήθεις για να είναι προβλέψιμες στην εν λόγω τοποθεσία, για παράδειγμα τυφώνες που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της περιόδου τυφώνων στη Φλόριντα.

      Τι δεν καλύπτεται

      Όλα τα υπόλοιπα. Αυτή η Πολιτική επιτρέπει μόνο ακυρώσεις για τα συμβάντα που περιγράφονται παραπάνω. Όλα τα άλλα συμβάντα εξαιρούνται. Παραδείγματα περιπτώσεων για τις οποίες δεν ισχύει η παρούσα Πολιτική περιλαμβάνουν: απροσδόκητη νόσο, ασθένεια ή τραυματισμό, κρατικές υποχρεώσεις όπως συμμετοχή ατόμου σε δίκη ως ενόρκου, παράσταση σε δικαστήριο ή στρατιωτικά καθήκοντα, προειδοποιήσεις για ταξίδια ή άλλες κρατικές οδηγίες (που δεν αποτελούν απαγόρευση των ταξιδιών), ακύρωση ή επαναπρογραμματισμό μιας εκδήλωσης για την οποία έγινε η κράτηση και προβλήματα στη μεταφορά που δεν σχετίζονται με συμβάν που καλύπτει η πολιτική, όπως κλείσιμο δρόμων, καθώς και ακυρώσεις πτήσεων, τρένων, λεωφορείων και πλοίων. Αν ακυρώσετε μια κράτηση σε αυτές τις περιπτώσεις, το ποσό που θα σας επιστραφεί θα καθοριστεί από την πολιτική ακύρωσης που ισχύει για την κράτηση.

      Τι να κάνετε στη συνέχεια

      Αν σας ειδοποιήσουμε ή δημοσιεύσουμε πληροφορίες που επιβεβαιώνουν ότι αυτή η Πολιτική ισχύει για την κράτησή σας, ακολουθήστε τις οδηγίες ακύρωσης που παρέχουμε. Όταν σας ειδοποιήσουμε ή δημοσιεύσουμε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής αυτής της Πολιτικής, θα έχετε την επιλογή να ακυρώσετε βάσει της παρούσας Πολιτικής, μεταβαίνοντας στη σελίδα Ταξίδια και ακυρώνοντας την κράτηση που επηρεάζεται. Αν πιστεύετε ότι αυτή η Πολιτική ισχύει για την κράτησή σας, αλλά δεν σας έχουμε ειδοποιήσει ή δημοσιεύσει πληροφορίες σχετικά με το συμβάν, επικοινωνήστε μαζί μας για να ακυρώσετε την κράτησή σας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να παράσχετε δικαιολογητικά που να υποδεικνύουν πώς το συμβάν επηρέασε εσάς ή την κράτησή σας.

      Εάν έχετε ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας.

      Άλλα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

      Αυτή η Πολιτική ισχύει για όλες τις κρατήσεις με ημερομηνία άφιξης από την ημερομηνία έναρξης ισχύος και μετά. Η παρούσα Πολιτική δεν ισχύει για κρατήσεις στο πρόγραμμα Luxe, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

      Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;
      Σχετικό περιεχόμενο