Μετάβαση στο περιεχόμενο
Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά πάνω και κάτω βέλους για να πλοηγηθείτε στις προτάσεις.
Παράλειψη και μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο βοήθειας

Τι συμβαίνει αν πρέπει να ακυρώσω λόγω έκτακτης ανάγκης ή αναπόφευκτης περίστασης;

Ενδέχεται να είμαστε σε θέση να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας ή να καταργήσουμε τις ποινές ακύρωσης αν χρειάζεται να ακυρώσετε λόγω απροσδόκητων περιστάσεων που δεν εμπίπτουν στον έλεγχό σας. Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με περιπτώσεις που καλύπτονται από την Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων. Πριν ακυρώσετε, ελέγξτε αν η περίπτωσή σας συμπεριλαμβάνεται στην παρακάτω λίστα και ότι μπορείτε να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Οι ακυρώσεις χωρίς ποινή είναι διαθέσιμες μόνο για ειδικές περιστάσεις που συμβαίνουν πριν από την επίσημη ημερομηνία άφιξης για την κράτησή σας.

Περιπτώσεις που απαιτούν δικαιολογητικά

Θάνατος οικοδεσπότη, επισκέπτη ή συνοικοδεσπότη, επιπλέον επισκέπτη, μέλους της άμεσης οικογένειας ή φροντιστή. Θα χρειαστεί να προσκομίσετε ένα από τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  • Πιστοποιητικό θανάτου
  • Αναγγελία θανάτου
  • Ειδησεογραφικό άρθρο όπου αναφέρεται το όνομα του αποθανόντα
  • Αναφορά της αστυνομίας

Μη αναμενόμενη σοβαρή ασθένεια ή τραυματισμός οικοδεσπότη ή μέλους της ομάδας ταξιδιωτών. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε γνωμάτευση γιατρού, στην οποία θα επιβεβαιώνεται η αδυναμία του ατόμου να φιλοξενήσει ή να ταξιδέψει λόγω απροσδόκητης, σοβαρής ασθένειας ή τραυματισμού. Η ημερομηνία της γνωμάτευσης θα πρέπει επίσης να είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας που έγινε η κράτηση και να προσκομίζεται εντός 14 ημερών από την ακύρωση. Προς το παρόν, οι προϋπάρχουσες συνθήκες που είναι γνωστές στον χρήστη τη στιγμή της κράτησης δεν καλύπτονται από την Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων.

Υποχρεώσεις λόγω κυβερνητικής εντολής, όπως υπηρεσία ως ένορκος, ταξιδιωτικοί περιορισμοί, παράσταση σε δικαστήριο και στρατιωτικές υποχρεώσεις. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε ένα αντίγραφο της επίσημης ειδοποίησης, με ημερομηνία που θα πρέπει να είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας που έγινε η κράτηση και όπου θα εμφανίζεται το όνομα του ατόμου που θα εκπληρώσει την υποχρέωση.

Απροσδόκητη σοβαρή ζημιά, επισκευές και προβλήματα παροχών στο κατάλυμα, που καθιστούν επικίνδυνο την καταχώρηση στην Airbnb για τη φιλοξενία επισκεπτών ή που δεν επιτρέπει στους επισκέπτες την πρόσβαση σε βασικές παροχές, όπως τρεχούμενο νερό. Σε αυτό δεν ανήκουν οι προγραμματισμένες εργασίες ανακαίνισης. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε όλα τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  • Αποδεικτικό ότι η επίλυση του προβλήματος είναι σε εξέλιξη
  • Εκτίμηση για το πότε θα έχει επιλυθεί
  • Τιμολόγιο για τις επιδιορθώσεις που πραγματοποιούνται
  • Φωτογραφίες της ζημιάς

Προβλήματα στις μετακινήσεις, συμπεριλαμβανομένων των αποκλεισμών αεροδρομίων και δρόμων, καθώς και ακυρώσεις πτήσεων που καθιστούν αδύνατο το ταξίδι προς τον προορισμό σας. Εδώ ανήκουν αποκλεισμοί και ακυρώσεις λόγω φυσικών καταστροφών, όπως σεισμών ή σφοδρών καταιγίδων. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε ειδοποίηση σχετικά με τον αποκλεισμό του δρόμου ή ειδοποίηση σχετικά με τον αποκλεισμό του αεροδρομίου ή δικαιολογητικά από την αεροπορική εταιρεία ότι η πτήση σας ακυρώθηκε.

Ακυρώσεις τρένων, λεωφορείων ή πλοίων για τα οποία δεν υπήρχαν εναλλακτικά δρομολόγια την ίδια ημέρα. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε δικαιολογητικά που αποδεικνύουν με σαφήνεια ότι η υπηρεσία μεταφορών δεν λειτουργούσε εκείνη την ημέρα, όπως ένα στιγμιότυπο οθόνης του ιστότοπου της εταιρείας ή έναν σύνδεσμο προς την επίσημη δήλωση της υπηρεσίας μεταφορών.

Περιπτώσεις όπου απαιτείται ειδικός έλεγχος

Δεν χρειάζονται δικαιολογητικά για αυτές τις περιπτώσεις, καθώς η εξειδικευμένη ομάδα μας ελέγχει κάθε περίπτωση για να διαπιστωθεί αν επηρεάζεστε άμεσα.

Κρατήσεις μέσω Open Homes που έχουν ακυρωθεί. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Open Homes.

Φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικές δραστηριότητες και πολιτικές αναταραχές που δεν επιτρέπουν στον επισκέπτη να ταξιδέψει προς ή από τον προορισμό ή που καθιστούν επικίνδυνη τη φιλοξενία επισκεπτών.

Ενδημικές νόσοι ή ασθένειες που επηρεάζουν ξαφνικά μια περιοχή ή μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων. Δεν περιλαμβάνονται υπάρχουσες ασθένειες που σχετίζονται με μια περιοχή, όπως η ελονοσία στην Ταϊλάνδη ή ο δάγκειος πυρετός στη Χαβάη.

Ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβάλλονται από μια κυβέρνηση, μια υπηρεσία επιβολής του νόμου ή έναν στρατό που περιορίζουν το ταξίδι προς ή από την καταχώρηση ή την τοποθεσία της εμπειρίας.

Συμβουλές για απειλές κατά της ασφάλειας και της προστασίας που εκδίδονται για την τοποθεσία της καταχώρησης ή της εμπειρίας ή την τοποθεσία αναχώρησης του επισκέπτη.

Ουσιώδεις διακοπές στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας που επηρεάζουν την τοποθεσία της καταχώρησης ή της εμπειρίας.

Αλλαγές στις απαιτήσεις για βίζα ή διαβατήριο που καθιστούν αδύνατο το ταξίδι προς τον προορισμό. Αυτό δεν περιλαμβάνει απολεσθέντα ή ληγμένα ταξιδιωτικά έγγραφα.

Τι να κάνετε στη συνέχεια

Αν έχετε επιβεβαιώσει ότι η περίπτωσή σας πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, ακυρώστε την κράτησή σας και στη συνέχεια, επικοινωνήστε μαζί μας για να υποβάλετε μια αξίωση. Θα σας καθοδηγήσουμε στα επόμενα βήματα, όπου θα πρέπει να υποβάλετε τυχόν απαιτούμενα δικαιολογητικά και να περιμένετε να ελεγχθεί η υπόθεσή σας από την ομάδα μας. Οι αξιώσεις πρέπει να υποβάλλονται εντός 14 ημερών από την ακύρωση.