Πότε να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν οικοδεσπότη οποιαδήποτε στιγμή θέλετε. Κάποιες φορές, θα προκύψει κάποια ανάγκη, ενώ άλλες φορές είναι απλώς καλή ιδέα να επικοινωνήσετε μαζί του.
Πότε πρέπει να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη
Αν δεν βρείτε μια καταχώρηση με Άμεση Κράτηση, θα πρέπει να στείλετε αίτημα στον οικοδεσπότη για να αποδεχτεί τη διαμονή σας. Στο βήμα Επιβεβαίωση και πληρωμή του αιτήματός σας, θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα σύντομο μήνυμα για τον λόγο που ταξιδεύετε και την ώρα της άφιξής σας.
Πότε είναι καλή ιδέα να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη
- Πριν στείλετε ένα αίτημα κράτησης: Μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα για να συστηθείτε ή για να βεβαιωθείτε ότι ο χώρος είναι διαθέσιμος.
- Αν έχετε κάποια απορία: Θα πρέπει να διαμορφώσετε σαφείς προσδοκίες. Φροντίστε απλώς να ελέγξετε την περιγραφή της καταχώρησης για να βεβαιωθείτε ότι η απάντηση δεν βρίσκεται ήδη εκεί.
- Αν έχετε κάνει ήδη κράτηση, αλλά χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες: Μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη από τα Εισερχόμενά σας ή μπορείτε να μεταβείτε στα Ταξίδια σας.
Δεν έχετε λάβει απάντηση;
Οι περισσότεροι οικοδεσπότες απαντούν μέσα σε λίγες ώρες, ωστόσο η διαφορά στη ζώνη ώρας και η έλλειψη πρόσβασης στο διαδίκτυο μπορεί να καθυστερήσουν την επικοινωνία. Στο μεταξύ, προσπαθήστε να επικοινωνήσετε και με άλλους οικοδεσπότες στην περιοχή. Προσέξτε απλά να μη στείλετε περισσότερα από ένα αιτήματα κράτησης για τις ίδιες ημερομηνίες, για να μην καταλήξετε με διπλές κρατήσεις.
Σχετικό περιεχόμενο
- ΕπισκέπτηςΕπικοινωνία με τους οικοδεσπότεςΑν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με μια καταχώρηση, έναν οικοδεσπότη ή μια εμπειρία πριν κάνετε κράτηση, μπορείτε να στείλετε μήνυμα …
- ΕπισκέπτηςΑν δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη σαςΜόλις επιβεβαιωθεί μια κράτηση, θα βρείτε τη διεύθυνση email και τον αριθμό τηλεφώνου του οικοδεσπότη στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων για το τα…
- ΕπισκέπτηςΠώς να επικοινωνήσετε με έναν οικοδεσπότη χωρίς να κάνετε κράτησηΠριν κάνετε κράτηση, μπορείτε να κάνετε συγκεκριμένες ερωτήσεις σε έναν οικοδεσπότη σχετικά με την καταχώρηση, τη διαθεσιμότητα και άλλα.