Είχαμε τη χαρά να μας συνοδεύει η Μαρία, η οποία ήταν υπέροχη! Κατακτά τέλεια το θέμα της, μπαίνει στον χαρακτήρα, η ιστορία που μας αφηγείται είναι πραγματικά πρωτότυπη, μας φτιάχνει τη διάθεση, μοιάζει αληθινή! Ευχόμαστε η περιήγηση να μην τελειώσει ποτέ!
Η Μαρία μάς καθησυχάζει, είτε είναι μαζί μας είτε με τα άλλα μέλη της ομάδας μεταξύ τους. Η ξενάγηση είναι διαδραστική. Παίζουμε κατά κάποιο τρόπο έναν ρόλο.
Προτείνεται χωρίς δισταγμό! Έτσι ολοκληρώθηκε η τελευταία μας μέρα στην Πράγα, και νομίζαμε ότι είχαμε δει τα πάντα, αλλά ανακαλύψαμε και άλλα νέα πράγματα!
Ευχαριστώ και πάλι, Μαρία, και τα λέμε την επόμενη φορά!