Τι απίστευτα όμορφη και αξέχαστη εμπειρία!! Οι όρθιες ωοίες πηγαίνουν στην Deb, η οποία είναι ο τέλειος οικοδεσπότης. Τι ευγενική και χαρισματική γυναίκα! Το πιο εκπληκτικό για μένα ήταν ότι ένιωσα τόσο άνετα και απόλυτα χαλαρή. Είχα σκεφτεί ότι η χρονική στιγμή θα μπορούσε να είναι κάπως δύσκολη, αλλά καθόλου. Αφιερώσαμε όλο το χρόνο στην αγορά, το οποίο ήταν ένα προσωπικό αποκορύφωμα. Είναι απλώς ένα τόσο σημαντικό μέρος μιας εμπειρίας μαγειρικής σε μια ξένη χώρα. Ήμουν τυχερός που γνώρισα δύο υπέροχες κυρίες από τον Καναδά. Συνδεθήκαμε αμέσως και δημιουργήσαμε μια ομάδα. Το βρήκα τόσο εντυπωσιακό που η Deb βρίσκει έναν απλό τρόπο να συνδυάσει διαφορετικές επιθυμίες, προσδοκίες και ανάγκες. Καμία δυσανεξία δεν είναι πολύ περίπλοκη. Ένιωσα πολύ προνομιούχος που ήμουν μέρος αυτού του μαθήματος μαγειρικής. Και μου άρεσε ιδιαίτερα το κοινό γεύμα. Τέλεια!!